recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Homeland
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Homeland

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6282
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2014 kl. 23:16
Så kommer sidste afsnit i denne omgang...
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2004
Sted: Denmark
Point: 1660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DrageMester Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2014 kl. 00:36
Hvornår kommer sidste afsnit i HD på DR3 ?
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2014 kl. 09:57
Oprindeligt skrevet af Springer_dk Springer_dk skrev:

Fedt - men send da de fede serier på normale tidspunkter, så vi almindelige dødelige der skal op kl. 6 om morgenen kan se den. (tænker på genudsendelsen i HD på dr3)

DR er begyndt med denne dårlige stil, at starte med at sende serier på normale tidspunkter i et stykke tid - hvorefter, at de pludselig sender de sidste afsnit kl. LO:RT.
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Point: 1694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2014 kl. 12:56
Oprindeligt skrevet af DrageMester DrageMester skrev:

Iflg. Timefor.tv vises den søndag den 4. januar(!) kl. 22:40. Guderne må vide, hvorfor de ikke formår at vise den denne søndag for DR3 har ikke rigtigt noget andet vigtigt at vise der.

Jeg optog (som hver uge) for en sikkerheds skyld SD versionen fra DR2. Sæt nu noget går galt og man står uden en episode. Så hellere SD end 0D... Wink

Oprindeligt skrevet af turbo2 turbo2 skrev:

Oprindeligt skrevet af Springer_dk Springer_dk skrev:

Fedt - men send da de fede serier på normale tidspunkter, så vi almindelige dødelige der skal op kl. 6 om morgenen kan se den. (tænker på genudsendelsen i HD på dr3)

DR er begyndt med denne dårlige stil, at starte med at sende serier på normale tidspunkter i et stykke tid - hvorefter, at de pludselig sender de sidste afsnit kl. LO:RT.

Det er da vist snarere TV3s/Viasats stil. Seneste med Extant, der de sidste to uger har været rykket til kl. 3 om natten til fordel for den 117nde genudsendelse af en eller anden film. I det mindste var det ikke fordel for sådan en omgang klam-tv som Familien på Bryggen.

Redigeret af azrael - 24-December-2014 kl. 12:59
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2004
Sted: Denmark
Point: 1660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DrageMester Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2014 kl. 00:12
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Oprindeligt skrevet af DrageMester DrageMester skrev:

Iflg. Timefor.tv vises den søndag den 4. januar(!) kl. 22:40. Guderne må vide, hvorfor de ikke formår at vise den denne søndag for DR3 har ikke rigtigt noget andet vigtigt at vise der.

Jeg optog (som hver uge) for en sikkerheds skyld SD versionen fra DR2. Sæt nu noget går galt og man står uden en episode. Så hellere SD end 0D... Wink

Tak for info.
Jeg har i øvrigt gjort det samme som dig og for sikkerheds skyld også optaget SD versionen. Wink
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2015 kl. 21:15
Så er DR på banen med Homeland V. Desværre er det igen på DR2, så i SD. Håber, at de i det mindste genudsendes på DR3 lidt senere.

Første nye episode kommer onsdag, den 7. oktober, kl. 21:30.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Point: 2119
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2015 kl. 07:06
Den bliver desværre ikke genudsendt på DR3 i denne omgang Confused (kilde: digitalt.tv)
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2015 kl. 07:23
Oprindeligt skrevet af Steen6400 Steen6400 skrev:

Den bliver desværre ikke genudsendt på DR3 i denne omgang Confused (kilde: digitalt.tv)

Det var da dårlige nyheder. Men det er nok også mere vigtigt at vise bras som X-Factor og Versus i HD på DR1, mens DR3 drukner i genudsendelser af f.eks. Ice Road Truckers. Angry

Kan for øvrigt se, at jeg er ca. 14 dage for sent på den med nyheden om Homeland sæson 5.
Til top
huntiedk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2006
Sted: København Ø, DK
Point: 725
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér huntiedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2015 kl. 08:06
Hvis man kan ta' SVT1, kommer den i HD dér et par dage efter DR. Starter d. 11/10 på SVT1.
Øst, vest, ::1 bedst
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Point: 2119
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2015 kl. 10:28
Oprindeligt skrevet af huntiedk huntiedk skrev:

Hvis man kan ta' SVT1, kommer den i HD dér et par dage efter DR. Starter d. 11/10 på SVT1.
Jeg så et par afsnit der sidste sæson, men savnede dansk undertekstning. En anden fordel ved SVT1 er at der også er DD 5.1.
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2015 kl. 11:24
Jeg så et par afsnit sidste sæson, syntes de skulle stoppe nu. Første sæson var fed, anden okay, derefter gik det (for mig) stærkt ned af bakke....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu