|
Shawshank redemption (En verden udenfor) |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19565 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Det er jeg - igen tvivl......
Klaus |
||||
![]() |
||||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
|||
Når den er 21 år gammel, så er det i mine øjne en ældre film. Jeg ville heller aldrig kalde en film fra 1973 en nyere film i 1994. |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||
Omformulerer lige! Hvor mange år går der fra release til en film er gammel? |
||||
![]() |
||||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
|||
Jeez! Hvorfor skal vi nu rode rundt i det? Jeg har skrevet min holdning, og i mine øjne er en 21 år gammel film en ældre film!
En nyere film er vel lavet inden for de sidste 5-10 år. En gammel film er per definition jo så ældre end en ældre. The Streets of San Francisco var også en ældre tv-serie, da den i sin tid blev sendt/genudsendt (kan ikke huske om den oprindeligt blev sendt på DR i 70'erne, men datidens DR taget i betragtning, så var det nok ikke tilfældet). |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |