|
X-Files TV-Serie på blu-ray d. 8 december |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
T-1000 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 298 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Oktober-2015 kl. 09:57 |
![]() Så skulle den være god nok, alle 9 sæsoner udkommer d. 8 december 2015, både som en samlet boks og individuelt pr. sæson! Desværre ikke på dansk til at starte med... Hvem skal have dem til samlingen? http://www.blu-ray.com/news/?id=17711 |
|
Pain can be controlled - you just disconnect it.
|
|
![]() |
|
T-1000 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 298 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Personligt venter jeg nok til at de kommer med danske undertekster.
Og så håber jeg at de denne gang trykker episode titlerne på skiverne, det knep lidt med de danske DVD udgaver.... Og lækkert at de ikke fylder mere... de danske DVD udgaver er lidt store og klodsede i dag ![]() |
|
Pain can be controlled - you just disconnect it.
|
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 890 |
jeg er i gang med at gense dem så de ligger frisk i hukommelsen når de nye afnit kommer til næste år (24/1 i US).
|
|
.
|
|
![]() |
|
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
Skal jeg 100%... At der ikke er danske undertekster på, ser jeg kun som et plus....
|
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1694 |
Når der kommer en nordisk version med danske undertekster (som vel kan vælges fra, hvis man ikke gider se dem) og boksen er kommet ned i pris, så står den helt klart på indkøbslisten.
Lidt OT: Hvis bare de gad komme med både Fringe på BD med danske undertekster også... Redigeret af azrael - 09-Oktober-2015 kl. 11:54 |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
så fedt dog venter jeg lige med af høre hvordan disken er, Fringe som også kan anbefales hvis man kan lig x-files har den uvande af episoderne er kapitler og en stor så hvis man vil ripe episode vis til media center skal man klipe og klister et helve
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |