recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Københavns bibliotek smider bare medier ud!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Københavns bibliotek smider bare medier ud!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Københavns bibliotek smider bare medier ud!
    Sendt: 14-Oktober-2015 kl. 21:55
Ikke alt er at finde som stream - men det er Københavns bibliotek ligeglade med. De er i stor stil ved at kassere CD'er oģ DVD'er.

Foruden at de store landsbiblioteker i årevis har gemt film på DVD'er som ikke har været til udlån.
- De siger, at de skal bevares til eftertiden.

Og for at vende tilbage til DVD'er - hvad sker med det plastmateriale?

Til top
Boffer24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 885
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boffer24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2015 kl. 22:04
What??
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2015 kl. 22:28
Nu koster det jo penge, at have ting der kan lånes ud. Hvis der reelt ikke er nogen der låner materialet, hvad vil du så have, de skal gøre ved det?

Der ud over: har du en kilde?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2015 kl. 22:35

Så du ikke nyheder her til aften.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2015 kl. 22:44
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Så du ikke nyheder her til aften.

Jeg må erkende, at den del af tv avisen, jeg så, ikke indeholdt noget om det.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2015 kl. 22:47

Så kan du lige gå ind på deres arkiv og se det.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2015 kl. 03:30
De har sendt spil til destruktion i årevis.
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 2354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2015 kl. 04:49
Så vidt jeg hørte i radioen, får de hvert år op til 150000 nye medier så der skal ryddes ud en gang i mellem for at få plads til det hele. Man skulle huske på, at biblioteker ikke skal fungere som arkiv. Grunden til at det ikke blive solgt, er at det ville skade markedet for bl. a. antikvariaterne.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2015 kl. 07:44
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Så kan du lige gå ind på deres arkiv og se det.

Med den overskrift han fyrer af, troede jeg, at det var noget fuldstændigt specielt de var gået i gang med, derfor jeg spurgte efter hans kilde.
Men som jeg implicit har skrevet tidligere, er det jo ikke noget specielt.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu