|
Københavns bibliotek smider bare medier ud! |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Oktober-2015 kl. 21:55 |
Ikke alt er at finde som stream - men det er Københavns bibliotek ligeglade med. De er i stor stil ved at kassere CD'er oģ DVD'er.
Foruden at de store landsbiblioteker i årevis har gemt film på DVD'er som ikke har været til udlån. - De siger, at de skal bevares til eftertiden. Og for at vende tilbage til DVD'er - hvad sker med det plastmateriale? |
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
What??
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Nu koster det jo penge, at have ting der kan lånes ud. Hvis der reelt ikke er nogen der låner materialet, hvad vil du så have, de skal gøre ved det?
Der ud over: har du en kilde? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Så du ikke nyheder her til aften. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Jeg må erkende, at den del af tv avisen, jeg så, ikke indeholdt noget om det. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Så kan du lige gå ind på deres arkiv og se det. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12339 |
De har sendt spil til destruktion i årevis.
|
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
Så vidt jeg hørte i radioen, får de hvert år op til 150000 nye medier så der skal ryddes ud en gang i mellem for at få plads til det hele. Man skulle huske på, at biblioteker ikke skal fungere som arkiv. Grunden til at det ikke blive solgt, er at det ville skade markedet for bl. a. antikvariaterne.
|
|
![]() |
|
Med den overskrift han fyrer af, troede jeg, at det var noget fuldstændigt specielt de var gået i gang med, derfor jeg spurgte efter hans kilde. Men som jeg implicit har skrevet tidligere, er det jo ikke noget specielt. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |