|
Paranormal Activity kun i 3D |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6252 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Oktober-2015 kl. 12:13 |
Paranormal Activity: Ghost Dimension vises kun i 3D i Nordisk Films biografer
Buuuh |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er heldigvis andre biografer i Danmark end de tåbelige fra Nordisk film. Mon ikke du kan finde en som viser 2D?
Ellers kan du hente 2 par 3D briller og prikke glassene ud og bytte rundt så du får 2 par 2D briller.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Synes det er lige så slemt at den kommende Star Wars, som er skudt i 2D med enkelte scener i IMAX, ikke kan ses i en IMAX biograf i Danmark uden at de har tilføjet kunstigt 3D til filmen.
Jeg ville hellere end gerne se den i 2D IMAX med et lydniveau som ikke giver høreskade ved langvarig brug.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |