|
Svagthørende og døve -'tekstning |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-November-2015 kl. 05:02 |
Jeg er døv på det ene øre og har brug for tekstning.
Som følgesygdom, kan jeg risikere at miste hørelsen på det andet øre. Desværre synes jeg, at det går tilbsge i medierne med fokus på døve og svagthørende. F.eks. så har Nordisk Film valgt ikke at tilbyde danske undertekster til alle de kommende uploadede gamle danske film på Dansk Film Skat. Samtidig, så er det en skam at DRs Bonanza ikke er med tekster. Hvorfor er der denne tilsidesættelse blandt medierne? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Få døve foreningen eller hvad det nu hedder til at klage, det er nok det eneste der kan hjælpe. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er involveret via Døveforeningen, også via Facebook, men Nordisk Film ignorerer problemet.
Jeg mener, at det er et folkekrav, at alle får mulighed for at følge med i danske film! DR får jo licens som public service repræsentant. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |