|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
COD er også generelt alt for kort - men underholdnings- og sværhedsgraden er imo meget bedre. Hvad skal man f.eks. i MOH med de der scener, hvor man skal hjælpes op ad en 2m høj mur af sin kammerat? De kommer i hver bane og er pisseirriterende og dumme...man er NAVY SEAL, så burde man kunne klare det selv. Jeg har aldrig før følt, at et spil er så nemt på medium som MOH, man kan klare det nemt uden at dø. Online er stadig ok-sjovt, men plads til masser af forbedringer... |
|
BORING! |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() |
Det lyder til at dette spil sagtens kan undværes. Jeg venter på Black Ops i stedet. Redigeret af Ukke - 24-Oktober-2010 kl. 13:34 |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Ja, vent. Jo mere jeg spiller online, jo flere ringe ting oplever jeg. Og jeg siger det ikke fordi jeg stinker min KD ratio er 2:1.
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har feks lige oplevet at skyde en i hovedet med en pistol fra 1m 3 gange, uden at det registreres. Bare fordi kroppen var skjult. Så sker det også ofte, at kuglene dræber dig en del sekunder efter de egentlig har ramt dig og du tror du overlever går i dækning, men dør alligevel selvom det er tydeligt at de andre kugler flyver forbi din dækning. For dårligt. |
|
BORING! |
|
![]() |
|
![]() |
Bytter gerne spillet, som oplyst her: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=87886&PID=892788#892788 |
|
BORING! |
|
![]() |
|
![]() |
Og hvad sker der med det der idiotiske "trick" at man automatisk slaar ud med kniven el. tomahawk naar man er taet paa en modstander? Og siden hvornaar er soldater begyndt at rende rundt med en oekse?! |
|
BORING! |
|
![]() |
|
frugtkompot ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 810 |
![]() |
Jeg slår nu ikke automatisk ud med kniv eller økse.
Og de har naturligvis en økse, fordi de er talibanere. Talibanere går ikke med kniv. Det ved alle da.
![]() |
|
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220. |
|
![]() |
|
![]() |
Jo, det sker naar man kommer helt taet paa en mand og har en skudduel, saa slaar man ud efter ham..foerst troede jeg, at det var fordi man var loebet toer for kugler, men nej..
Det resulterer som regel i, at man doer. Jeg ved sgu ikke hvad det er for noget lort..
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
jan160674 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Juli-2008 Status: Offline Point: 504 |
![]() |
Hehe man får helt lyst til at købe dit spil, når du nu så varmt anbefaler det.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Nargh, det er stadig hyggeligt nok, men det ser ud til, at du hygger dig fint nok med FIFA, saa jeg har ikke en chance naar vi faar statet ligaen. Har hoejest spillet 10-15 kampe online.
Jeg vinder dog alt mod AI paa World Class.. saadan ca..
Der er bare en del irriterende ting, baade gameplay-maessigt og design-maessigt (i menuerne mellem kampene, opgraderingssytemet osv er bare ikke interessant). Man skal f.eks. ogsaa vaelge character hver gang, man spawner - det tager ikke mange sek. men alligevel en maerkelig beslutning.
Det vaerste er vel, at hit-registrering, som naevnt, ikke er 100%.
Det skal ogsaa siges, at jeg kun spiller Hardcore - gider ikke det andet pis laengere.
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
frugtkompot ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 810 |
![]() |
Ja, Medal of Honor er desværre noget forfærdeligt rod. Jeg bytter den til Call of Duty, selvom jeg bestemt ikke havde de sejeste oplevelser med MW2 sidste år.
|
|
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220. |
|
![]() |
|
![]() |
Det var dog langt bedre end dette. Og Black Ops forventer jeg meget mere af. Det ærger mig mest, at MOH faktisk ikke er langt fra at være rigtig godt. Jeg er dog ikke sikker på, at det er rettet til næste udgave. Der er masser af gode ting - det nytter bare ikke noget, når irritationsmomenterne er store og ofte. Hvorfor kan man ikke kravle? Jeg er også mistænksom på om ens mortar strike o.lign. registreres hvis man dør lige efter, man sender den afsted.. |
|
BORING! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |