recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gran Turismo 5 udsat ?!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGran Turismo 5 udsat ?!

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2010 kl. 09:23
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Fordi det ER bedre!

Okay - jeg vidste ikke at du og Steffen havde fået adgang til det så I kan sammenligne...

Cool LOL

(Sarkasme kan forkomme!!)
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Point: 1330
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2010 kl. 09:30
Så må i ud og finde en billig krydsboks og game noget Forza 3 indtil. :-)
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2010 kl. 09:37
Oprindeligt skrevet af Jakabov Jakabov skrev:

Så må i ud og finde en billig krydsboks og game noget Forza 3 indtil. :-)

Har en krydsboks, men sådan en er jo så tåbelig indrettet at den vist ikke kan benytte mit G27...
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2010 kl. 10:42
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Oprindeligt skrevet af capperdude capperdude skrev:

Jeg har for længst valgt Gran turismo 5 fra..

Mage til useriøsitet, skal man da lede længe efter....

Jeg har lige lånt need for speed shift til ps3, af en ven, og så kan jeg sq game det og Gran turismo 4 på ps2 istedet...

Godt jeg ikke fik forudbestilt det.. (hmm, gad vide om det bliver en ny duke nukem historie?Clap )

En af mine IRL kammerater har også lige skrevet noget af det samme og det giver bare ingen mening.

Ja, det er skide træls at det er blevet udskudt (igen), men det ændrer ikke på at vi nok skal få det inden ikke alt for længe.

Jeg kan ikke forstå grunden til at fravælge pga. ventetid - det var noget helt andet hvis spillet rent faktisk var dårligt, men da det nok næppe er ringe (i det tilfælde havde vi nok hørt noget nu) er det efter min mening en irrationel handling.

Og ja, spil du bare NFS:S, det er da sikkert et udemærket substitut - dog bare ikke i nærheden af det niveau GT5 ligger på (hvis det rent faktisk ville udkomme).Tongue

Og jeg kan ikke forstå hvordan nogle folk kan sige at en ikke udgivet titel, som de ikke har prøvet, er bedre end noget der er udkommet Wink

Nej jeg har ikke prøvet det endnu, men som sagt - vi har endnu ikke hørt noget dårligt om GT og med den mængde indhold spillet lover ser jeg ikke hvordan det kan skuffe. Andet end måske med lydenLOL

Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2010 kl. 21:13

More information is slowly filtering out about GT5’s delay, and it fits in neatly with everything elselearned about the game’s production in the past 24 hours. Here’s what was recently posted by Maximus – a respected moderator at the Blu-Ray.com forums with reported connections to Sony: we’ve

Like I said it is manufacturing issues. I had it confirmed today.

The problem arose when SCE mandated SDK 350 on all games releasing after after October, GT5 was about to go gold running on SDK 341, but it has been delayed by around a week so that they can update to SDK 350. This has caused a big headache for the manufacturing side, given how big this game is missing the gold date by even a week can cause a months worth of delay as slots are already taken up at this time of year for Blu-ray movies and such. So Sony had to find a 3 week slot big enough to make 7m+ copies of this and get them shipped out.

If you want to blame anyone, I would direct it at the pirates and hackers, SCE never had any real SDK restrictions before firmware 3.41 was compromised.

After getting attention from news outlets such as Eurogamer and TheSixthAxis, evidence of the post has since been removed, but it offers a very reasonable explanation about why Polyphony Digital missed their production window by only 3 days. Sure enough, the new PS3 3.50 firmware is considerably more secure than 3.41 and preventing distribution of a 3.41-compatible GT5 will ensure that it can’t be pirated (for now).

Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2010 kl. 21:30

Jeg har lige lånt need for speed shift til ps3, af en ven, og så kan jeg sq game det og Gran turismo 4 på ps2 istedet...

Godt jeg ikke fik forudbestilt det.. (hmm, gad vide om det bliver en ny duke nukem historie?Clap )

Det giver slet ikke mening at fravælge det pga. det bliver udsat. Sådan er det med GT-spil. Manden bag er perfektionist og det er kendt at man først kan regne med en udgivelsesdato når man har det i hånden. ALLE spil i GT-serien har været udsat adskillige gange. Nu er det så pga. noget SDK fis som jeg ikke  skal gøre mig klog på. 

Og helt ærligt, men NFS:Shift er et ringe spil som bare er lavet for at malke NFS-succesen endnu mere. Hvis nu de lod være med at udgive spil hvert år kunne det være det var spil man gad sætte i maskinen efter den første uge. Du kan på ingen måde stille det op ved siden af GT eller Forza for den sags skyld. De spil er i en helt anden kvalitet.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2010 kl. 22:27
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Det giver slet ikke mening at fravælge det pga. det bliver udsat. Sådan er det med GT-spil. Manden bag er perfektionist og det er kendt at man først kan regne med en udgivelsesdato når man har det i hånden. ALLE spil i GT-serien har været udsat adskillige gange. Nu er det så pga. noget SDK fis som jeg ikke  skal gøre mig klog på. 

SDK 350 er development kit med Firmware 3.50 - GT5 var oprindeligt lavet til Firmware 3.41, men den er jo kompromiteret med Jailbreak, så Sony ønsker selvfølgelig ikke at GT5 kommer på markedet med en 3.41 firmware i Update-folderen på spillet, men at spillet kommer med en 3.50...

Nu skal spillet så lige en tur igennem SDK 350 - og så når det ikke i trykken...

Citér
Og helt ærligt, men NFS:Shift er et ringe spil som bare er lavet for at malke NFS-succesen endnu mere. Hvis nu de lod være med at udgive spil hvert år kunne det være det var spil man gad sætte i maskinen efter den første uge. Du kan på ingen måde stille det op ved siden af GT eller Forza for den sags skyld. De spil er i en helt anden kvalitet.

Seriøst, Shift et dårligt spil? Det er det bestemt ikke...
Lars B

Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2010 kl. 08:49
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Giver dig ret i at NFS shift ikke er verdens bedste spil. Jeg syntes dog ikke det er så ringe endda, det hjalp meget efter det blev patchet.

Problemet med PS 3 og bil spil, er også at der stort set ikke har været et rigtigt godt spil. Alt der er udkommet er mere eller mindre mangelfuldt.

De bedste er efter min mening helt klart Supercar & Ferrari challenge. De er det eneste der virkelig er sim. Selve fysikken i de her spil et 100 % på højde eller endda bedre and GT 5. Desværre er de noget manglefulde på andre områder, så som mængden af biler baner, indhold, grafik, interface osv.

De er også det sværeste at mestre og sikkert derfor de ikke er særligt populært i forhold til spil som Grid, Dirt og lignende. Da det ikke er nogle spil du bare sætter dig ned og trykker spederen i bund hele tiden, og braser ind i alle de andre kørere. De her spil kræver virkelig tålmodighed at mestre bilerne, til gengæld er det også en fryd når man begynder at mærke at nu sidder den i skabet, når man kører omgange.

Nogle andre der er ok men stadig har visse mangler...

Det første F1 Championchip, var faktisk ret godt.
NFS shift, har mange gode ting. Desværre er fysikken ikke helt på højde med f.eks Supercar challenge og GT 5.

Resten af det, der er udkommet er efter min mening mere eller mindre bras. Skal lige sige, at jeg ikke har prøvet det nye F1 2010. Men har ikke hørt specielt godt om det. så har valgt, at springe det over indtil GT 5 udkommer.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu