|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jimmi80 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Marts-2008 Status: Offline Point: 723 |
![]() Sendt: 31-Oktober-2010 kl. 00:08 |
Jeg har anskaffet mig et nut tv til soveværelset.
Nu er det sådan at mine to tv hænger på den samme væg, bare modsat hinanden, altså på hver sin side;0)
ps3´en holder så til i stuen, her er så mit spørgsmål?
Er det muligt at får en hdmi slitter så jeg sllipper for at skifte stikket hver gang??
|
|
![]() |
|
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1048 |
![]() |
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
Ja det gør der, her er der lige et eksempel på en lidt billig. Du skal dog lige være obs på at de vist kun understøtter HDMIv1.3b, så derfor kan det måske give nogle problemer hvis du engang vil have din PS3 sat til et 3D Tv
http://www.av-cables.dk/billede_kabler/hdmi_kabel/hdmi_splitter/hdmi_13_aktiv_forstaerker_splitter_1_til_2_3256_da.html |
|
![]() |
|
jimmi80 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Marts-2008 Status: Offline Point: 723 |
![]() |
køre de begge på strøm? synes at kan se der er indgang til en adaptor
|
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
ja, den er jo aktiv.
|
|
![]() |
|
![]() |
Er det muligt at få en der ikke er aktiv?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |