recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forskelle på slim modellerne?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketForskelle på slim modellerne?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
dvidebaek Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 127
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2010 kl. 10:39
Oprindeligt skrevet af mith2004 mith2004 skrev:

Hvordan kan man f.eks finde ud af om dette er cech2104??
Det der er helt sikkert en CECH-2100 model, da den er bundlet med Toy Story 3. Toy Story fandtes ikke da CECH-2000 modellerne blev lavet, så det må være en CECH-2100 model (Det er ikke en CECH-2500 model, da den ikke indeholder en 160gb/320gb harddisk).

hehe der er vist en der gerne vil Jailbreake sin PS3Wink

Jeg kan udmiddelbart ikke give dig en bud på hvilken firmware den er installeret med, da jeg ikke aner hvornår PS3en er blevet lavet på fabrikken. Det kan man kun finde ud af ved at kigge på serienummeret på bagsiden af PS3eren. Men du skal have en der er lavet før august måned i år (2010).

Til top
mith2004 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-December-2006
Point: 35
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2010 kl. 10:57
Jeg tænker..... kan de ikke finde på at pakker en ældre maskine med et nyt spil.....bare for at slippe at med de ældre maskiner??
Til top
dvidebaek Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Februar-2008
Sted: Denmark
Point: 127
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2010 kl. 14:12
Tror jeg ikke. Jeg husker at der var mangel på PS3en i USA i starten af året, det skyldtes at de ville sælge ud af alle deres "gamle" SLIM CECH-2000 modeller, før de introduceres den "nye" SLIM CECH-2100 model. Grunden til man gjorde dette var at de "nye" CECH-2100 modeller er billigere at producere, da man kan lave flere 40nm RSXer end 65nm RSXer på et substrat. dertil er køleren også blevet billigere da man har sparet en del komponenter. iøvrigt er PS3eren også blevet 137g lettere ved introdutionen af de "nye" CECH-2100/2500 modeller.

se iøvrigt dette link for lidt mere information:

Redigeret af dvidebaek - 28-September-2010 kl. 14:19
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu