recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan man omgå de ublu DKK priser i PS Store
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKan man omgå de ublu DKK priser i PS Store

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jan160674 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Juli-2008
Status: Offline
Point: 504
Direkte link til dette indlæg Emne: Kan man omgå de ublu DKK priser i PS Store
    Sendt: 05-Oktober-2010 kl. 10:26
Jeg har tit kigget på anmeldelser på udenlandske spilsites, hvor de nævner prisen i USD eller GBP. Så kan man efterfølgende konstatere at priserne i DKK er dyrere, end den pris man umiddelbart kan omregne via kursen.

Kan man på nogen måde købe disse spil i UK eller US PS store også bruge dem på sin PS3 eller er man tvunget til at købe til de danske priser..
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2010 kl. 10:58
Du har kunne købe US spil og derved spare en smule penge - desuden er der også et lidt andet udvalg. Men jeg ved ikke om de har ændret på det..
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2010 kl. 12:37
Hvordan logger man på den US store? Altså uden at skulle ændre sin profil til at være fra US eller lignende.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2010 kl. 12:40
Google det. Saa faar du en udfoert forklaring. Basically, skal du oprette en ny profil, der bor i USA.

Husk dog, at game add-ons til f.eks. COD osv. ikke gaelder til en EU-eksemplar af spillet. Det staar ogsaa skrevet, naar man downloader, men folk laeser jo generelt ikke det med smaat.

Jeg ved saa ikke om du kan have et PSN spil liggende, og saa downloade add-ons fra USA. Ved ikke om det vil virke..formodentlig ikke..

BORING!
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2010 kl. 12:43
Det gør det så vidt jeg husker ikke. Jeg mener at jeg prøvede og downloade BF1943 trial på EU også købe selve spillet via den amerikanske, uden held. Så jeg måtte downloade US BF1943 trial, så "nøglen" virkede. 

@Jan - opret en ny profil og lav sørg for at den er amerikansk, du skal bare huske og bruge en amerikansk adresse (et hotel, skole eller lign.)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2010 kl. 14:56
Mister man ikke alle sine trophies, saves etc. Samt .f.eks. de rock band vouchers jeg har indløst.

Eller bruger man blot sin amerikanske profil til det ene og sin normale til det andet? 
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2010 kl. 15:24
Du henter bare spillet med din amerikanske profil. Derefter logger du ind med din danske profil og spiller det derfra.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu