recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung p2370hd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung p2370hd

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
chr1408 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 40
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung p2370hd
    Sendt: 02-November-2009 kl. 13:09

Har netop købt et samsung p2370hd til soveværelset. Jeg har problemer med at få mit digitale kort fra yousee til at virke. Kortet bruger jeg idag i et sony w5500 uden problemer.

I samsung fjernsynet melder den smartcard error eller bare kodet signal?? Jeg har meget svært ved at finde info om dette tv og manualen er meget mangelfuld. Jeg vender kortet med teksen "yousee" væk fra mig, som jeg gør med mit sony tv. Nogen der ved om dette er korrekt?? Snakkede med samsung i dag, men han lød ikke til at han havde helt styr på det. Han mente jeg skulle vende kortet om, så yousee kommer ind mod mig, når jeg sætter kortet i..

Nogen der ved noget?? Eventuel hvordan det skal vende eller om jeg skal bruge en anden adapter??

På forhånd tak.

Til top
chr1408 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-April-2009
Point: 40
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2009 kl. 16:03

Glemte lige en lille ting der kunne have betydning.

Det undrer mig, at TV2 film, ikke HD, går fint igennem på mit sony TV, men ved mit samsung tv står der svagt eller intet signal. Denne kanal er ikke kodet?? Kan det være fordi, at signal modtagelsen i samsung tvet ikke er på højde med det i sony, og at jeg behøver en forstærker?

Alle andre kanaler går fint igennem

Til top
Gramkow Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-November-2009
Sted: Danmark
Point: 112
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2009 kl. 14:29
Hej,

hurtigt spørgsmål : Kan du med den P2370HD'er se DR HD på DVB-C (altså via YouSee)?

Grunden til at jeg spørger er at Samsung skriver "DVB-C MPEG4 HDTV: No" på deres produktsider for samtlige deres DVB-C kapable monitorer - men samtidig "DVB-C MPEG4: Yes" ... jeg er forvirret på et højere plan her Smile

Mvh
Gramkow
Til top
Gramkow Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2009 kl. 14:35
Never mind ... har fundet svaret. Hurra for søgefunktionen på forum'et :-)
Til top
bimbobo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Juli-2008
Point: 409
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2009 kl. 16:23
..hvilket svar har du fundet..
Det kunne være rart at dele viden md de andre ;-)
Mvh
IT-supporter
Skype and NetGear NDA Betatester (Non Disclosure Agreement)
Panasonic PX42G20E
Samsung LE32C535
UE22F5405
Til top
Gramkow Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2009 kl. 19:18
Se her: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=69912&title=samsung-p2270hd-som-tv

P2270HD er bare modellen mindre - og er angivet med samme specs som P2370HD (og P2470HD) hvad angår DVB-C understøttelsen. Man skal dog være opmærksom på at ikke alle P2370HD'ere har DVB-C tuner  (check modelnummeret) - men det har alle P2470HD'ere såvidt jeg kan se.

/ Gramkow
Til top
blach Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-Januar-2010
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2010 kl. 00:44
Jeg har talt med Samsung og denne skærm understøtter ikke DVB-C MPEG4 HD. Det skal forståes sådan at dekodning af MPEG4 kompressionen kan den - men tuner kan ikke håndtere HD signaler. Men hvorvidt om det er HD Ready kunne jeg ikke rigtig få svar på.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu