|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
skaska ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() Sendt: 15-Januar-2010 kl. 21:59 |
Kan jeg bruge et hvilket som helst ca modul til mit beovision 10-40. Jeg har You see kabeltv.
|
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
Nej! De forskellige udbydere krypterer forskelligt. Derfor findes der forskellige typer af CA-moduler (digitale kortlæsere).
Til YouSee kabel-tv skal der bruges et Viaccess CA-modul, men pas på, for der findes forskellige versioner af Viaccess-moduler. Boxer TV bruger også Viaccess kortlæser, men i en variant der ikke dur til YouSee. YouSee fortæller om sit modul her Et Viaccess CA-modul til YouSee kan købes hos YouSee og i TDC-butikker (595 kr.) og ofte billigere i visse tv-forretninger eller på internettet. Men køb det kun hvis det tydeligt fremgår at det kan bruges til YouSee. P.S. Du er vel klar over at det kun er, hvis du vil modtage ekstra kanaler ud over din abonnementspakke, at du har brug for en kortlæser og et YouSee Kort? Redigeret af Vilhelm - 16-Januar-2010 kl. 00:55 |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
|
skaska ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Jeg takker hermed "natholdet" for svaret. TAK!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |