|
ASUS ROG TYTAN G30AB |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
abacus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-August-2014 kl. 09:40 |
Har lige bestilt en ASUS ROG TYTAN G30AB, er der nogle her, der har erfaring med en sådan?
Skal somend ikke bruges til spil, men den har de specifikationer jeg kan bruge til film-redigering, fotoredigering, og så være hurtig til overførsler fra usb3. MVH Niels |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
øh er der et spm andet end erfaringer? - Hvilke erfaringer er det du søger? - Enhver computer i dag kan lave alm filmredigering. Det er udelukkende et spm om hvor seriøs og hvad for noget redigering man laver.
|
|
![]() |
|
abacus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
Det var udelukkende et spørgsmål om, om der var nogle her, der havde erfaringer med Asus rog tytan. jeg er da godt klar over, at enhver pc kan bruges til film/foto redigering, det er jo bare et spørgsmål om, hvor hurtigt de gør det :-)
MVH Niels |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
du har stadig ikke skrevet noget om hvordan du redigerer. - Det er jo sådan set der hele humlen er! - Det er måden man arbejder på og kildematerialet der bestemmer hvordan setuppet stykkes sammen optimalt
Redigeret af claus_jac - 08-August-2014 kl. 16:58 |
|
![]() |
|
Jeg prøver en gang til, det var udelukkende et indlæg om, der var nogen her, der havde erfaringer med den specifikke pc, og ikke om mine færdigheder med diverse programmer, anser dette indlæg som slut på samtalen,
Mvh. Niels. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |