|
HP bærbar kan ikke finde netværk |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
huntiedk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er værd at tjekke de andre netværks styrke. Kender ikke iStumbler, men inssider kan vise de andre nets styrke. Så ville jeg gå efter områderne mellem de tre grupperinger i din statistik fx kanal 3, 4, 8 el. 9, og prøve med det område, hvor de andre net er svagest.
Alternativt kan du skifte wifi-kortet i din bærbare til et, der kan køre på kanal 13... |
|
Øst, vest, ::1 bedst
|
|
![]() |
|
Flmr77 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Februar-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 249 |
Hp kører med en white bios list, den skal man lige huske at tjekke ud inden man køber et nyt netkort.
|
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
ikke noget alligevel:)
Redigeret af 0leDK - 13-August-2014 kl. 17:20 |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6682 |
Har du Wifi Explorer til Mac? Den viser også signalstyrke.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19566 |
Tag kanal 8....
Klaus |
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Her kan I se iStumbler, den gør nok ca. det samme som de andre scannere.
Hvad siger I? Hvad kan jeg vælge? Husk jeg har prøvet at skifte til Kanal 11, der ligger så allerede 8 i forvejen, og der kørte mit internet direkte af H til. Synes da bare det er utroligt at en computer købt i Danmark har problemer med at finde et netværk, fra et dansk firma. Men ja ok, det er åbenbart det netkort der er "mærkeligt".
Redigeret af ladiesman217 - 13-August-2014 kl. 20:31 |
|
|
|
![]() |
|
Flmr77 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Februar-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 249 |
Ville personligt vælge kanal 8 da
Redigeret af Flmr77 - 13-August-2014 kl. 20:58 |
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Ok tak.
Nu ved jeg ikke hvad der defineres som svag og stærk signalstyrke, men jeg må prøve kanal 8. Hvordan kan det være du ikke nævner kanal 3, 4, 6, 9 og 10? Der er slet ikke nogen på dem. Nu spørger jeg bare.
|
|
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Et stærkt slgnal er -50 dBm eller over, et svagt er -90 dBm eller under. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Tænker at kanal 3 vil ramme ind i brugerne på både kanal 1 og 5
Kanal 4 & 6 er tæt på de mange brugere på kanal 5 9 Rammer sammen med brugerne på kanal 11 kanal 10 er tæt på de mange brugere på kanal 11 |
|
![]() |
|
Giver meget god mening. Kanal 8 prøver vi :)
|
|
|
|
![]() |
|
huntiedk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
1 eller 2 kunne nu også være et brugbart valg, da nettene med mest styrke ligger i den høje ende. Men forsøg dig lidt frem.
|
|
Øst, vest, ::1 bedst
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |