|
Computer crasher... hjælp! |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6252 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-August-2014 kl. 11:17 |
Min pc viser kun den blå fejlskærm ved start
Noget med ugyldig software, tilsluttede min mobil for første gang Hvordan kommer jeg til Windows evt. I fejlsikret tilstand? Det hjalp ikke at vælge fail-safe opstart i bios |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
PhuPhyt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du trykker vedvarende på F8 ved opstart af Windows, så kan du vælge fejlsikret tilstand.
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6252 |
Det vises ikke, kun udfør reparation eller start normalt vises
Og det virker ikke |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10478 |
Virker udfør reparation ikke hvis du sætter Windows DVDen i drevet?
Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Virkede ikke med Recovery Media
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Har du stadig en USB enhed sat i computer?
Pil alt fra pånær skærm keyboard og mus. Hvis du stadig får blå skærm, så er der noget som skal fixes.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |