|
Geninstallation af Windows? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6252 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-August-2014 kl. 07:27 |
Mister jeg alt, hvis jeg gør det - f.eks. savegames i Steam?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja - du mister ALT ved geninstallation - programmer, du selv har hentet på nettet, eller købt, billeder, dokumenter, og så videre. Geninstallation er forfra og på' en igen.
..... Eller lige præcis med Savegames skal jeg så IKKE gøre mig klog på!! Redigeret af turbo2 - 23-August-2014 kl. 07:45 |
|
![]() |
|
Silentbob ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
Du behøver ikke at miste alt ved geninstallation af windows.
Det hele afhænger af hvordan du har opdelt dine harddiske. Du mister kun alt på det drev/fraktion du vælger at geninstallere windows på. Dvs. de resterende drev/fraktioner forbliver som de er. Jeg har f.eks. Windows på C-drev, spil, på D-drev, musik/billder på E-drev. Når jeg geninstallere windows røre jeg kun ved C-drevet og resten forbliver uberørt. Med hensyn til Steam, mener jeg at savegames også er gemt på deres server. Så dem burde du ikke miste. Men jeg er ikke 100% sikker. |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
I gamle dage (med winXP og ældre) kunne man godt geninstallere og beholder sine personlige filer. Det er meget længe siden for mig og husker det ikke konkret, men man fik valgmuligheden, når man bootede op på skiven.
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10478 |
Det lyder mærkeligt, at dine spil fortsat fungerer efter en reinstallation af Windows. De fleste programmer, herunder spil, bliver jo også integreret i Windows når de installeres. Derfor kan man ligeså godt installere dem på samme drev som Windows. Dokumenter, musik, billeder, video og andre filer skal derimod lagres på et separat drev/partition for at undgå at blive slettet ved en reinstallation af Windows. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |