|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
explodedk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2006 Sted: København Status: Offline Point: 151 |
![]() Sendt: 20-Januar-2010 kl. 20:34 |
hej alle - jeg synes jeg har ledt nettet tyndt efter en god usb dvb-c modtager til mit lille media setup...
eneste jeg forlanger af den er at yousee dvb-c virker og det virker med media portal eller mythtv... nogen der har nogle gode ideer ? |
|
KBH/Amager
|
|
![]() |
|
explodedk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2006 Sted: København Status: Offline Point: 151 |
![]() |
manglede lgie at sige den self at den skal kunne vise mpeg4 så dr hd og andre fremtidige hd kanaler kan vises..
|
|
KBH/Amager
|
|
![]() |
|
TommyF ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2003 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 625 |
![]() |
Umiddelbart findes det ikke, andet end YS egen boks som jo ikke kan kører ud i DIGI.
Mange mangler en Dvb-c mpg4 optager med digital udgang. |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10478 |
![]() |
Det spørgsmål bliver stillet dagligt her på boardet. Hvis du bruger søgefunktionen vil du se, at jeg utallige gange har anbefalet en af Terratecs modeller.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
MythTV: AnySee E30 Combo Plus eller AnySee E30 C Plus, se her. Kun FTA, ikke CAM. MediaPortal: flere muligheder, da MediaPortal er Windows baseret (alle USB DVB-C kort bør virke) |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
![]() |
Har selv lige købte denne, som er uden CI slot. Men ikke prøvet med Mediaportal eller Mythtv, kun med DVBViewer.
Og med den kortvarige test ikke set problemer endnu (men det er også kun 3-4 dage ![]() Ellers et par andre forslag fra Dustin's populære salg:
Som er med CI slot
Uden CI slot, men der findes vist en separat kortlæser til USB
Mvh JørgenT
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg endte med at købe den JørgenT har skrevet også... så vidt jeg kunne kan man også tilkøbe et ci modul hvis jeg bestemmer mig for jeg igen vil kunne se de betalings hd kanaler der er...
nu skal det hele bare sættes op og så må jeg se hvorn det kører ...
|
|
KBH/Amager
|
|
![]() |
|
beamer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 242 |
![]() |
Hej
Jeg har Terratec H5 usb, som vist er baseret på samme hardware. Jeg kan sige, at der p.t. ikke er linux support. Men det kommer måske. Du skal alt dette igennem med linux: http://kuparinen.org/martti/comp/ubuntu/en/terratecxxs.html Jeg bruger windows 7, hvor terratec har både 32 og 64 bits drivere. Jeg bruger dvbviewer som software. Den sætter næsten automatisk op til yousee kabel-tv. Min erfaring er lige nu, at jeg skal opgradere fra en dual core m. 2 Gb ram til 4 Gb og 64 bit. Det kræver rigtig meget. Jeg tør ikke helt sige om 2,5 GHz dualcore er nok, men det kører fint med en quad 2,5 GHz m. 8 Gb ram (som ikke er min HTPC). |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |