|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
reinhold ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() Sendt: 24-Maj-2007 kl. 13:16 |
Indtil nu har jeg benyttet mig af TomTom5, men savner en 'mellem'-ruteplanlægning. Det har Navigons løsning. Jeg kan ikke se om TT6 har en mellemting mellem 'hurtigst' og 'kortest'. Er der nogen der kan svare på det? Navigon har flere lande med i deres europaudgave og det ser ud til at dækningen er OK. Er der andre argumenter for at vælge hhv. Tomtom6 eller MobileNavigator6? MVH John |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. Jeg kender intet til TomTom, men jeg kender en del til Navigon, og kommer på deres "bruger-side", og derfra ved jeg, at rigtig mange TomTom brugere har skiftet til Navigon, her ved den sidste opdatering. Det må der vel være en grund til. Navigon's "bruger-side" kan du finde her:
Redigeret af Pokerface - 24-Maj-2007 kl. 16:39 |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Jeg har selv TomTom 6 på min N73 og ja den har både "kortest" og "hurtigst" ... ja den har endda en "cykel" så man kan komme endnu hurtigere frem hvor der er ensrettet for biler :) Det fungerer super godt, og jeg må sige at jeg er imponeret over hvor godt det fungerer i forhold til det "kun" er en mobiltelefon-skærm som er tilrådighed. Så thumbs up! for Tom Tom... Kender tilgengæld intet til Navigon...
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |