|
V/S - Marantz 8012 -Sort |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
wezi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2010 Sted: Næstved, DK Status: Offline Point: 206 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Februar-2025 kl. 22:07 |
Hej,
Hvad kan man nu til dags, handle en Marantz 8012 for? Den fejler intet udover en lille ridse ovenpå mener jeg, Sælges kun for at få ryddet lidt op.
vh |
|
MvH Daniel
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7129 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den er rigtig svær at vurdere.
modellen er 7 år gammel kostede en del da den var ny. men hvis de kan sælges: https://www.hifishark.com/search?q=marantz+sr+8012 så står de til gode priser der
|
|
![]() |
|
wezi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2010 Sted: Næstved, DK Status: Offline Point: 206 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Hansie, Tak, jeg kan godt mindes hifishark nu du linker det, den havde jeg ikke lige fundet i min søgen, tak for det!
|
|
MvH Daniel
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |