|
ATV 4K - Optisk lyd extractor |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
wiesel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2008 Sted: Valby Status: Offline Point: 207 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Januar-2018 kl. 14:16 |
Jeg har lige bestilt et Apple TV 4K 32 GB som jeg gerne vil tilslutte mit Logitech Z-5500. Da boxen ikke har nogen optisk udgang, så leder jeg efter en extractor som kan sende billedet via HDMI til mit TV (Sony 40W5500) og lyden via toslink til mit anlæg.
Det skal min. kunne klare DTS 5.1 AC3 5.1 PCM 2.0 1080p 24/50/60 ARC Nogen med et Apple TV 4K der har erfaringer med dette? Skal primært bruges sammen med Viaplay og film fra en NAS via Infuse.
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6682 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan du ikke bruge optisk udgang fra tv’et?
Det gør jeg selv med ATV 4K. Mit tv et godt nok nyere, og kan sende 5.1 lyd ud. Redigeret af Brixen - 02-Januar-2018 kl. 15:56 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
wiesel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2008 Sted: Valby Status: Offline Point: 207 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det understøtter ikke DTS
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |