|
Shield VS appletV 4 K |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har også begge dele - Jeg købte nogle "#€"#€ gode kabler hos av-cables.dk
De er certificerede og leverer båndbredde til 4K/HDR/4:2:2 og 4:4:4 Og prisen er latterlig lav.
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
Hej Rasmus, har først set dit spørgsmål nu,
jeg har et Sony
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Slå HDR fra på den skærm. Det er ren elendighed. Har selv en og min ATV kører ikke HDR på den, da den slet ikke er gearet til det.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
er det det der hedder forbedre signal under hdmi ? som skal ændres til standard ?
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4620 |
Ja enten det eller også kan du sætte Apple TV 4K til at udsende i 4K SDR og så slå match af "dynamisk område" (hedder det vist) fra.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |