|
lyd problm på appel 4k |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sr7009 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2015 Status: Offline Point: 188 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-April-2018 kl. 01:23 |
er her til aften løbet ind i 2 problemer med mit tv og atv4k
det første er at det som om at lys styrken først er skarp og så falder til mat hele tiden det køre op og ned ? (ved ikke hvordan jeg ellsers skal beskrive det det mege irreterne at se på ) og så det med lyden . når jeg sætter en film på så lyder det som om i gamle dage når der var sne på skræmen. dette sker kun med film og når den atv står til passtru slår jeg over på auto kommer der lyd igennem men der står pcm på skærmen på min yamaha rx 1070 ? ved tv serier virker passtru fint bruger infus pro - har tjekket med vlc og der sker det samme . alt virket fint i går har jeg misset en opdatering eller noget der skal ændres ? |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Første problem kommer fra TV'et. Noget dynamisk kontrast eller andet gøgl.
Andet problem er et kendt problem hos Infuse med nyeste version af TVos, når der afspilles True HD eller Master Audio. Du er selv inde på løsningen. Lyden skal stå til auto i Infuse og bedst mulige under TVos
|
|
![]() |
|
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1393 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hmm.. har ikke selv oplevet billedproblemer med TvOs 10.3 men der er en kendt fejl i TvOs 10.3 der ikke længere tillader DTS lyd på Apple tv ved passtrough.
Vil du have den bedste og ukomprimerede lyd fra Infuse pro skal du indstille Infuse til Auto og Apple tv til bedst mulige kvalitet. Al lyd bliver så omdannet til lossless Lpcm 😉 Redigeret af filmfreak - 01-April-2018 kl. 07:27 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |