|
BBC Iplayer 4k |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
skjalmhvide ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Juni-2018 kl. 20:37 |
Mojn
Er der nogle der har haft held til at streame 4k fra BBC iplayer via f.eks LG's indbyggede app? Jeg kører den via VPN, og har set testklippet med Planet II i 4k - det ser vildt godt ud. Men jeg har endnu ikke haft held til at starte nogle deciderede udsendelser op via LG app'en. Det virker fint fra Apple TV'et men de har endnu ikke lavet den til 4k endnu. :-/ /Skjalmhvide
|
|
![]() |
|
lommeregner ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-April-2009 Sted: 8700 Horsens Status: Offline Point: 363 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
så vidt jeg ved har der kun været Planeth Earth 2 i 4K på BBC Iplayer. Alle andre udsendelser er ikke i 4K.
|
|
Lg OLED65CX, Sennheiser Ambeo Soundbar, Sony UBP-X800, Apple TV, 4K, Zidoo Z10 Pro, Sony PS5, Synology DS918+, Asustor AS-602T, SVS SB 2000
|
|
![]() |
|
skjalmhvide ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
de sender vm i 4k
|
|
![]() |
|
Nilloviz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Februar-2016 Sted: Dk Status: Offline Point: 105 |
Hvilken VPN bruger du? Jeg brugte penge på PureVPN, men iPlayer virker ikke alligevel...
|
|
![]() |
|
katbird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 550 |
https://www.smartdnsproxy.com/ skulle virke ifølge kommentar af BigZ12 i denne tråd på https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1529305867#comment-3949959683
Redigeret af katbird - 19-Juni-2018 kl. 00:35 |
|
![]() |
|
lommeregner ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-April-2009 Sted: 8700 Horsens Status: Offline Point: 363 |
Ja, det virker upåklageligt 😊 Har det selv, men jeg har ikke lige været opmærksom på iplayer og VM i 4K 👍
|
|
Lg OLED65CX, Sennheiser Ambeo Soundbar, Sony UBP-X800, Apple TV, 4K, Zidoo Z10 Pro, Sony PS5, Synology DS918+, Asustor AS-602T, SVS SB 2000
|
|
![]() |
|
Tak for den henvisning! Det vil jeg prøve senere i dag.
Jeg bruger selv vyprVPN som ellers virker på alle andre enheder - men jeg kan ikke få iPlayeren til at spille mit LG B7 over den forbindelse - virker ellers upåklageligt via Apple Tv'et f.eks
|
|
![]() |
|
Jeg kan bekræfte at det virker!
Der kører nu et fint 4K UHD HLG stream mellem Colombia og Japan. Det ser virkeligt godt ud - hvem sagde at sport ikke kunne streames ;-) /Skjalmhvide
|
|
![]() |
|
TT0706 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2018 Sted: Tvis Status: Offline Point: 13 |
Hej
Hvad for en VPN bruger i, og skal der ikke betales en tv-licens derovre? Jeg støder på "The content is currently not available"... Thomas Redigeret af TT0706 - 19-Juni-2018 kl. 19:12 |
|
![]() |
|
Hej
Det hele er beskrevet i denne tråd og med henvisningen til en anden tråd længere oppe. /Skjalmhvide |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |