|
Hvilken router er det? Løst. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Juli-2019 kl. 23:06 |
Hej Recordere.
Under renovering af hus for noget familie er jeg stødt på dette modem og router. Er der nogen der kan fortælle om det er en telefonlinje, en fiber eller noget helt tredje. På forhånd tak. ![]() ![]() Redigeret af Mufti - 07-Juli-2019 kl. 06:37 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19566 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De tynde gule “ledninger” er fiber.
Den er gammel og er så vidt jeg ved brugt af waoo/NRGi. Klaus
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Mange tak.
Jeg tænke også fiber. Ud over diverse netværks kabler, er der også en antenne tilslutning. Routeren hænger meget skidt og jeg var bange for, at det måske var Yousee. Håber det er muligt at proppe hullet bagved pænt. Den nye router fra yousee kommer senere i dag. Den skal sættes på kabel TV dåsen. |
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
Hvorfor i alverden har du fravalgt fiber til Internet/TV??
|
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
|
kc1234 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
Kontakt leverandøren og hør hvad de siger til afmontering af den.
|
|
![]() |
|
Snavsi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 99 |
hvis det er et område hvor der er stofa fiber / Sydenergi så må den ikke bare fjernes da det er deres ejendom og i kommer til at betale for den.
|
|
Hjemme Bio
NAD T778 Blueray Dune HD Max Front B&W CM7 Center B&W CM Centre 2 Sub B&W ASV 10CM Bag/surr. Jamo Apollo 5 Projektor Sony VPL-HW40 Lissau 90" True Colour |
|
![]() |
|
Den er fjernet.
Vi ved faktisk ikke hvornår den er fra. De sidste ca. 8 år har der været Yousee på adressen. Så det er nok for sent at kræve penge for den. Og routeren. Den ligger på genbrug. ⚰️ Mange tak for input. Det er sgu dejligt at man hurtigt kan få hjælp på recordere.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |