|
Bredbånd fra Telenor |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bas ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 343 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Oktober-2019 kl. 17:16 |
Hej
Har nogen her mon gode/dårlige erfaringer med bredbånd fra Telenor? Sagen er, at jeg lige har fået at vide af Telenor, at jeg via en samlerabat kan få bredbånd via DSL fra dem til 129 kr. pr. måned. Min nuværende udbyder er Kviknet, og dem er jeg egentligt ret godt tilfreds med - hvad angår stabilitet, hastighed og kundeservice. Det er også via DSL. Jeg tænker f.eks. på, om routeren fra Telenor er ligeså god som Inteno DG200 routeren fra Kviknet, og hvad med kundeservicen? Venlig hilsen Martin
|
|
![]() |
|
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1422 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er nok ikke den store forskel på de to slags abonnementer, men det lyder jo til at forudsætningen for de 129,- om måneden er en række mobil abonnementer som de jo tager sig relativt godt betalt for.
Måske det var billigere for jer at skifte til en lavpris mobiludbyder også beholde kviknet?
|
|
![]() |
|
bas ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 343 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Tak for dine kommentarer. Jeg regner med bare at blive hos Kviknet.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |