|
Bevar FM-båndet i Danmark |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nhj4 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 160 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Maj-2018 kl. 10:52 |
mnielsen tak for at du fik det links til og virke, plejer nu og få links til og virke, man kan jo ikke vinde hver gang. Redigeret af nhj4 - 20-Maj-2018 kl. 21:43 |
|
Intet er svært når man først har får det lært, og man lærer så længe man lever, uanset hvem man er ;-)
Sølv er godt, sølv er sundt, derfor lytter jeg til det døgnet rundt ;-) |
|
![]() |
|
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Online Point: 2246 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er desværre ingenting i det link...
Er det her bedre: Redigeret af mnielsen - 19-Maj-2018 kl. 11:11 |
|
![]() |
|
Woody81 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2007 Status: Offline Point: 49 |
mnielsen: Ja. Dit link virker. Jeg har støttet forslaget. Selvfølgelig skal FM båndet bevares! Når jeg hører radio, er det dog mest den tyske NDR Kultur.
Redigeret af Woody81 - 20-Maj-2018 kl. 00:17 |
|
![]() |
|
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Online Point: 2246 |
Så lidt!! Du kan jo bare kopiere mit link ind i dit indlæg, så er det det, man ser først, når man går til tråden, og kører til tops.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |