|
Music streamer |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Nu har jeg haft både Squeezebox, Sonos og nu Raumfeld. Jeg har aldrig så meget som en gang brugt synkron afspilning. Det er nok mit lyttemønster der gør det, men jeg har simpelthen aldrig haft behovet :) |
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
|
.
Redigeret af DenOrdBlinde - 17-Oktober-2018 kl. 10:35 |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12341 |
|
Jeg har selv en Pioneer N-50AE og softwaren er virkelig noget hø
![]() ![]() Den lyder dog godt. Jeg havde gratis Tidal Hi-Fi i omkring 100 dage og fik brugt det en del. Det tålte sammenligning med mit musik-streaming-setup (som består af en Mac mini, DAC og en iPad til at styre musikken). Nu må de gerne hæve streaming-kvaliteten til 320 kbps på DR via TuneIn ![]() Redigeret af Naiera - 28-Maj-2018 kl. 15:05 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |