|
iPad Air "ladelyd"? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-April-2016 kl. 21:56 |
Når jeg sætter ladestikket i iPhone, siger den en lyd. Mener også min iPad 2 sagde en lyd. Men min iPad Air siger ingenting. Hvordan får jeg den til det?
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7129 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du har den lydløs siger den nok intet.
Min air2 siger da en lille lyd hver nat når den skal sove sammen med opladeren ![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Den er ikke sat til lydløs, og den snorker heller ikke om natten
![]() Det ville bare være rart hvis den sagde en lyd når ladestikket blev sat i, så jeg ikke behøver tjekke om der er "grønt batteri symbol". Hver 4. gang jeg sætter den til ladning, lader den nemlig ikke pga uoriginalt kabel ![]() |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Går den i søvne?
![]() Har du mon ændret opsætning inde i lyde?
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
Det håber jeg da ikke ![]() Skubbede slideren på max for ringetoner og advarsler. Så nu siger den en lyd når ladestikket sættes i. Til gengæld larmer tastaturet som en gammel Olivetti ![]() Edit: Tastaturklik slået fra. Så nu fik jeg løst problemet. Takker for interessen ![]() Redigeret af Kampus - 24-April-2016 kl. 10:42 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |