|
Iphone SE og touch med tommelfinger |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
TiXe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har aldrig haft problemer.
Har altid begge pegefingre og begge tomler registreret. alle virker lige godt altid.
|
|
![]() |
|
kenneth85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 972 |
Nej han mener at under processen med at registrere en finger bliver man halvejs bedt om at ligge ens finger på sensoren i forskellige vinkler/roteret) på demme måde får den hele fingeren med selv om sensoren ikke er stor nok.
|
|
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|
![]() |
|
kenneth85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 972 |
Jeg har ingen SE men alle mine iOS enheder virker det fint på.
Da jeg havde en iPhone 5S for et par år siden da det var helt nyt med dette touchID registreret jeg ofte min finger 2 gange som andre har nævnt. Dette hjælper en del. Har du haft andre telefoner med TouchSensor? Hvis ja hvordan virket det? Har du prøvet at kigge på din tommeltot og se om du har tydelig mønster. Nogle mennesker har meget svagt/ingen aftryk på nogle af deres fingre grundet deres arbejde eller hobby. Og så er der ikke så meget at gøre. :-/
|
|
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |