recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Iphone SE og touch med tommelfinger
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Iphone SE og touch med tommelfinger

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
TiXe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 270
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TiXe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2016 kl. 22:13
Har aldrig haft problemer. 

Har altid begge pegefingre og begge tomler registreret. 
alle virker lige godt altid.
Til top
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2016 kl. 07:37
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Rotere tomlen? Du mener ligesom når man ser politiet tage fingeraftryk med sværte? Touch iD knappen dækker jo kun en del af tomlen, så det nytter ikke noget at flytte tomlen under registreringen. Og ruller du tomlen fra side til side, kommer det yderste alligevel ikke med.

Nej han mener at under processen med at registrere en finger bliver man halvejs bedt om at ligge ens finger på sensoren i forskellige vinkler/roteret) på demme måde får den hele fingeren med selv om sensoren ikke er stor nok.
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
Til top
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2016 kl. 07:41
Jeg har ingen SE men alle mine iOS enheder virker det fint på.

Da jeg havde en iPhone 5S for et par år siden da det var helt nyt med dette touchID registreret jeg ofte min finger 2 gange som andre har nævnt. Dette hjælper en del.

Har du haft andre telefoner med TouchSensor? Hvis ja hvordan virket det?
Har du prøvet at kigge på din tommeltot og se om du har tydelig mønster.
Nogle mennesker har meget svagt/ingen aftryk på nogle af deres fingre grundet deres arbejde eller hobby. Og så er der ikke så meget at gøre. :-/
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu