recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPad ringer sammen med iPhone?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPad ringer sammen med iPhone?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iPad ringer sammen med iPhone?
    Sendt: 18-Maj-2016 kl. 11:10
Har slået iMessage til på iPad fordi det er rart at se tilsendte billeder på en større skærm. Men nu er iPad begyndt at ringe med, når jeg får et opkald. Og den stopper ikke selvom jeg besvarer opkaldet - pænt generende
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Point: 1563
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2016 kl. 11:14
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Har slået iMessage til på iPad fordi det er rart at se tilsendte billeder på en større skærm. Men nu er iPad begyndt at ringe med, når jeg får et opkald. Og den stopper ikke selvom jeg besvarer opkaldet - pænt generende
Det bliver aktiveret via Facetime og slås fra samme sted: https://support.apple.com/da-dk/HT204681#cellular
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2016 kl. 11:52
Mange tak

Har alm wifi iPad uden sim, så det undrede mig at den ringede.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2016 kl. 17:53
har du en rigtig mac, så kan du også tage telefon opkald over den. - bliver monster forskrækket hvis jeg har mobilen liggende i køkkenet og sidder og ser en film på min mini med anlægget sluttet til og telefonen ringer. Så er det ligegyldigt hvor slem en morfar jeg får. - det vækker mig uanset hvad.

Det er fagre nye verden og i den grad udvisker grænserne mellem enheder og platforme. Det er blot starten.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2016 kl. 18:06
Er da også fint man kan lave alm tlf opkald med Face Time ligesom med Skype.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu