|
iPad ringer sammen med iPhone? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Maj-2016 kl. 11:10 |
Har slået iMessage til på iPad fordi det er rart at se tilsendte billeder på en større skærm. Men nu er iPad begyndt at ringe med, når jeg får et opkald. Og den stopper ikke selvom jeg besvarer opkaldet - pænt generende
![]() |
|
![]() |
|
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1563 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Mange tak
![]() Har alm wifi iPad uden sim, så det undrede mig at den ringede. |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
har du en rigtig mac, så kan du også tage telefon opkald over den. - bliver monster forskrækket hvis jeg har mobilen liggende i køkkenet og sidder og ser en film på min mini med anlægget sluttet til og telefonen ringer. Så er det ligegyldigt hvor slem en morfar jeg får. - det vækker mig uanset hvad.
Det er fagre nye verden og i den grad udvisker grænserne mellem enheder og platforme. Det er blot starten.
|
|
![]() |
|
Er da også fint man kan lave alm tlf opkald med Face Time ligesom med Skype.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |