recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPhone 4S - problem med SMS / tekstbeskeder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPhone 4S - problem med SMS / tekstbeskeder

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2016 kl. 20:18
Oprindeligt skrevet af quarkir quarkir skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Ha, så forstår du ikke betydningen
Jo da, tvivl ikke på det.
Men da der er et temmelig bredt område af funktioner i iOS, er det uanvendeligt, da det er for generelt.
Hvilke nedsatte funktioner, er det du mener ?

Det kan jeg ikke give eksempler på, da jeg selv undlod at opgradere SW ved 6.2 af samme årsag.
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Point: 1563
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2016 kl. 20:22

Ha, så forstår du ikke betydningen
Jo da, tvivl ikke på det.
Men da der er et temmelig bredt område af funktioner i iOS, er det uanvendeligt, da det er for generelt.
Hvilke nedsatte funktioner, er det du mener ?

Det kan jeg ikke give eksempler på, da jeg selv undlod at opgradere SW ved 6.2 af samme årsag.
Ok.
Så du mener det bare, fordi det har du "hørt" ? Big smile

I praksis fungerer den faktisk ganske ok, selv om den absolut ikke er noget lyn, sammenlignet med nyere modeller.

mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2016 kl. 20:42
Hold nu op med at dissekere. Jeg har LÆST om en række problemer ved at opdatere og undlod derfor - end of story.
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2016 kl. 20:43

Hold nu op med at dissekere. Jeg har LÆST om en række problemer ved at opdatere og undlod derfor - end of story.
Nej jeg vil ej.
Jeg har PRØVET DET I PRAKSIS og synes faktisk det virkede fint.
mvh
Jesper \

- Douglas Adams
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2016 kl. 20:46
At dissekere
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2016 kl. 20:47

At dissekere
Tjah, hvis du synes det.
Din viden er teori, min er praksis, så må OP jo selv vælge.
mvh
Jesper \

- Douglas Adams
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19566
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2016 kl. 21:19

Hvis enheden ikke kan arbejde med det nye IOS,

Så kan den ikke opgraderes........

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2814
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2016 kl. 22:28

Nej jeg vil ej.
Jeg har PRØVET DET I PRAKSIS og synes faktisk det virkede fint.

Det virker også udmærket (afprøvet på en ret lang række telefoner i firma regi) - Kan egentlig ikke huske, at der har været nogen problemer i den forbindelse.
Til top
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-September-2006
Sted: Århus, Denmark
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zemo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2016 kl. 23:34

Tror ikke du får en funktionel tlf ved IOS 9.3.2 og du kan ikke gå tilbage.

Du vrøvler.
Jeg har netop i dag opdateret min mors iPhone 4s fra 9.3.1 til 9.3.2, og den virker fint. Den er lidt langsom i menuerne, og nogle funktioner er cuttet. Batteriet har også set bedre dage, men en fem år gammel smartphone ...
/zemo/
Til top
Samsung_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Januar-2007
Sted: Randers
Point: 295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Samsung_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2016 kl. 14:00
Hej alle

Mange tak for jeres respons. Jeg vil mene, at hele diskussionen om hvorvidt hardwaren er "gearet" til en software-opdatering er lidt ligegyldig; er en opdatering understøttet skal enheden naturligvis virke - i det mindste med de basale funktioner såsom SMS, opkald og kamera. Jeg anderkender naturligvis, at nyere funktioner som "Live Photos", Siri m.v. som er i teorien er understøttet i softwaren ikke nødvendigvis virker på ældre hardware. Samtidig finder jeg det også naturligt, at nyere software er kodet til at køre optimalt på nyere hardware. Når alt det er sagt synes jeg faktisk, at den aldrende iPhone 4S gør det helt godt.

Jeg har dog IKKE fundet en løsning på mit problem men arbejder i skrivende stund på at få telefonen helt nulstillet og sidenhen gendannet med seneste backup fra iCloud. Jeg giver lige en melding når det er på plads. Jeg har dog min tvivl om det vil virke.

/ Christian

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu