|
iPhone 5 boot loop |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Gravenslund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 230 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-August-2013 kl. 08:17 |
Hej
Efter at have haft ios7 beta 1, 2 og 3 på min iphone 5 og ikke haft voldsomt positive oplevelser med dette da min tlf crashede konstant har jeg efter nedgradering til ios 6.1.4 fået flere problemer. den crasher en gang i mellem, men værst er at den kan lave et boot loop, hvor den konstant booter op og startert forfra med dette. har forsøgt at hente en gl sikkerhedskopi fra min computer og hente en sikkerhedskopi fra icloud og slutteligt har jeg slettet hele telefonen og startet den op påny som en ny iphone. men problemet kommer retur. Bootloop kan ske med 1-2 ugers mellemrum andre gange kommer det 2- gange om dagen og kan på ingen måde fremprovokeres. Gode tips? eller skal den ind til rep og ligge og lure i et par uger som det forventeligt tager?
![]() |
|
![]() |
|
Ottendahl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 80 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du lavet Restore via DFU eller bare normal restore?
|
|
![]() |
|
Gravenslund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 230 |
kun normal...
hvad er forskellen/fordelen ved DFU?? |
|
![]() |
|
Ottendahl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 80 |
Ved det ikke helt, men havde lidt problemer med min iPad, det blev først afhjulpet efter jeg lavede DFU restore.
|
|
![]() |
|
jeg prøvede og fejlede....
![]() afsted til rep. tak for tippet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |