recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Installere iOS 7 på en frisk?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Installere iOS 7 på en frisk?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Installere iOS 7 på en frisk?
    Sendt: 16-September-2013 kl. 00:01
Nu hvor iOS 7 kommer her den 18. så kunne jeg godt tænke mig at starte min 5'er på en frisk og give den til brormand.
Men hvordan gøres det bedst?

Er det bare at vælge "Slet alt indhold og indstillinger" via telefonen selv, køre opstartsguiden igennem og så gå ind og softwareopdatere? Så må den vel være helt som ny med iOS 7? Eller kan man gøre det på andre måder? Telefonen er jo ikke født med iOS 7, så den skal vel lige started op med den nuværende version?

Redigeret af ladiesman217 - 16-September-2013 kl. 00:31
          
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2013 kl. 00:32
Det er korrekt. Hvis du har planer om at få en ny iPhone til dig selv, så ville jeg nok vælge at tage backup, før du nulstiller den.
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2013 kl. 09:02
Jep ok. Tak for det.

Jeg har kørt en backup af telefonen, så hvis/når jeg får en anden, så smider jeg bare den igennem iTunes
          
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu