|
brugt Ipad 2 - hvad skal jeg tjekke? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mlm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 178 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Oktober-2013 kl. 15:02 |
Hej alle
jeg er ved at købe en brugt Ipad 2 på dba.dk hvad skal jeg tjekke for bare at være nogen lunde sikker på den virker mere end en time efter jeg er kommet hjem ?? |
|
![]() |
|
Ottendahl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 80 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Jeg har en iPad 2 som er ca. 2 år gammel, den har været brugt rigtig meget og batteriet holder "kun" ca. 7 timer nu. tjek lyd og om knapper virker. På nogle af de gamle ipad er der problemer med midlertidig "burn in", det har jeg på min. Eller ville jeg ikke have de store bekymringer (ud over de er ved at være en gammel model)
|
|
![]() |
|
brisk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2009 Status: Offline Point: 169 |
jeg ville ikke bruge penge på en brugt ipad da den er ved at være gammel som Ottendahl skriver.
Min ipad 2 virker gammel og meget træt efter ios7 er kommet på den, og jeg bruger den kun til mails og browsing. |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Jeg har en iPad 2 - som næsten aldrig er blevet brugt - den føles hverken gammel eller træt, heller ikke efter iOS7 er kommet på den, så det undrer mig.
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |