recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - brugt Ipad 2 - hvad skal jeg tjekke?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

brugt Ipad 2 - hvad skal jeg tjekke?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mlm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Januar-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mlm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: brugt Ipad 2 - hvad skal jeg tjekke?
    Sendt: 02-Oktober-2013 kl. 15:02
Hej alle

jeg er ved at købe en brugt Ipad 2 på dba.dk

hvad skal jeg tjekke for bare at være nogen lunde sikker på den virker mere end en time efter jeg er kommet hjem ??

Til top
Ottendahl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-August-2010
Sted: Danmark
Point: 80
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ottendahl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2013 kl. 15:12
Hej

Jeg har en iPad 2 som er ca. 2 år gammel, den har været brugt rigtig meget og batteriet holder "kun" ca. 7 timer nu.
tjek lyd og om knapper virker.
På nogle af de gamle ipad er der problemer med midlertidig "burn in", det har jeg på min.
Eller ville jeg ikke have de store bekymringer (ud over de er ved at være en gammel model)
Til top
brisk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-December-2009
Point: 169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brisk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2013 kl. 15:58
jeg ville ikke bruge penge på en brugt ipad da den er ved at være gammel som Ottendahl skriver.
Min ipad 2 virker gammel og meget træt efter ios7 er kommet på den, og jeg bruger den kun til mails og browsing.

Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2013 kl. 16:20
Jeg har en iPad 2 - som næsten aldrig er blevet brugt - den føles hverken gammel eller træt, heller ikke efter iOS7 er kommet på den, så det undrer mig.

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu