|
Dune HD Tv-101 og waoo |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
darkdevil ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2007 Status: Offline Point: 161 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-December-2011 kl. 11:07 |
Hej
Vil en Dune HD TV-101 kunne bruges til at se IPTv med fra Waoo? Jeg mulighed for at lave en m3u fil, så det er ikke noget problem, da jeg så vidt jeg kan se at Dune HD tv-101 undstøtter m3u filer. Men kan den bruges til at se iptv? mvh Kim Hørsted
|
|
![]() |
|
VaNGoGO ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-November-2009 Status: Offline Point: 36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
IPTV: playback and record IPTV streams (multicast UDP/RTP) from your Internet provider (check availability of multicast UDP/RTP streams with your Internet provider).http://dune-hd.com/hd_players/current/285-dune-hd-tv-101.htmlumiddelbart ja. Men jeg har ikke nogen praktisk erfaring.
|
|
![]() |
|
mikkelsen1980 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-September-2007 Sted: Vejle, Danmark Status: Offline Point: 384 |
Stadig ingen der har prøvet det?
|
|
![]() |
|
timzor ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 153 |
Umiddelbart ser det ud som om det er muligt. Min PS3 kan streame IPTV fra WAOO! når jeg laver en m3u fil
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |