|
IPtv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
marklajer ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2012 Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Januar-2012 kl. 13:56 |
Kære Recordere!
Jeg skal flytte lige om snart - og i den forbindelse vil jeg høre jer om følgende er muligt. Den lejlighed jeg flytter til er der mulighed for at få YouSee kabel tv, det ønsker jeg dog ikke da jeg syntes det er alt for dyrt, og ser ikke halvdelen af kanalerne. Lejligheden har også en 60/60 mbit forbindelse, og i den forbindelse tænkte jeg på om der ikke findes et firma der levere IPtv uafhængigt af net forbindelsen ? Pft. /Mark
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er ret sikker på, at IP-TV udbyderne kun leverer via egne forbindelser. You See i lejligheden, er der aftagepligt.? Hvis det er tilfældet, så kan du ikke undgå at betale for det.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
marklajer ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2012 Status: Offline Point: 3 |
Vores kabel tv leveres af yousee og som standard har man ingen pakke. Man kan vælge at få grund, mellem eller fuld pakke imod betaling selvf. Øv at der ingen der har valgt at satse bredere på iptv..
|
|
![]() |
|
BorreBoy ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 383 |
Bringer lige denne på banen igen. Findes der ikke en IPTV udbyder, der er uafhængig af internetleverandøren?
|
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
http://www.sagitta.dk/Men spørgsmålet er om kanalerne er relevante....
|
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |