|
Tv fra Altibox over på computeren |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mberggreen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Februar-2012 kl. 11:28 |
Hej jeg har læst en del herinde for at finde ud af hvordan søren det kan lade sig gøre at få signalet over på min computer i stedet for på tv-skærmen.
Det er ikke bare at få kanalerne over, for jeg vil meget gerne kunne gøre det gennem boksen(motorola1960) fordi jeg skal bruge en optagelse af selve menuen fra boksen. Er der nogle kloge mennesker herinde der ved hvordan det kan gøres, hvis det er muligt? Jeg håber meget på at kunne få lidt hjælp herinde fra. |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10479 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal bruge et videocapture kort, også kaldet en videograbber, til din PC. De fåes i både USB og PCI udgaver til priser fra et par hundrede og opefter. Jeg vil ikke anbefale de billigste, medmindre du er ligeglad med billedkvalitet m.v. Du kan finde et udvalg her: http://www.edbpriser.dk/Search/Products.aspx?nf=%2bspecifictaxonomy%3a%5e%22Foto+%26+video%7c20%2fAV+capture%7c2%22%24&cpath=1-20-2&sp=all
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
mberggreen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 5 |
Er det den eneste måde det kan gøres på når boksen skal være med i ligningen?
edit: og kan det forresten lade sig gøre med sådan en av-capture-bandit at også optage med hvad der sker fra boksen? Det er meget vigtigt det kan lade sig gøre, for uden at få boksens menuer med, så er det ikke meget værd - i forhold til hvad det skal bruges til. Redigeret af mberggreen - 08-Februar-2012 kl. 12:49 |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10479 |
Det er faktisk det som er meningen med sådan en av capture bandit, nemlig at kunne optage fra analoge kilder.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |