recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Waoo boks trådløs?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waoo boks trådløs?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Piter Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Januar-2009
Sted: 8kilo
Status: Offline
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Piter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Waoo boks trådløs?
    Sendt: 27-Februar-2012 kl. 20:35
Hej.

Er det muligt at kører over trådløs internet med waoo-boksen ligesom jeg gør med stofa´s pt?

På forhånd tak.
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2012 kl. 21:57
glem det, fungere ikke selv med en trådløsforbindelse over få cm... 

Det er simpelthen ikke stabilt nok, selvom båndbredden er der, dog virker det PERFEKT over strøm gennem elnettet, kører Waoo´s pakke gennem et D-Link 200mbps homeplug sæt (reelt kun 100mbit da det er 100mbit stik der er i)..
Til top
Mads Sørensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-August-2011
Point: 460
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2012 kl. 22:34
Ja det fungerer fint hvis du har noget ordentligt udstyr... Jeg kører trådløst fra 2 af computerne i vores hjem, og de kan godt køre 40/40 som jeg har hos Waoo
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2012 kl. 23:22
sorry misforstod.. Trådløst internet, uden issues.. kører også fint 60/60 over det.

TV boksene jeg tænkte på, det fungere ikke trådløst.. men der er lidt forskel på de forskellige routere du får fra Waoo, alt efter udbyder.
Til top
sortsnak Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-Marts-2010
Sted: Danmark
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sortsnak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2012 kl. 07:46
Hjemme har jeg et Cisco Accesspoint, og det er et af de hurtige! På trods af det kunne tv-boksen ikke køre trådløst, dvs dengang testede jeg med tvsignalet med en PC.
Grunden til det ikke vil fungerer er at pakkeantallet er latterligt højt (udp), så reeltset spammer du dit trådløse net med et 'heavy load' af pakker.
Du kan finde flere tråde med folk som har meget dårligt fungerede trådløse net efter de er begyndt at sende tvsignalet ud på det. 

På deres første router, Linksys wrp 400, sådan en havde jeg til at starte med og det er den router jeg har set de bedste resultater med, men stadig var der udfald under udsendelserne, hvilket for mig ikke er en løsning.

Der kan måske findes noget der virker, men jeg har ikke fundet det (med waoo tvboksen), dog lavede jeg en test før jul, hvor jeg konverterede signalet fra udp til tcp, hvorefter at streamningen fungerede helt perfekt på trådløs. (men det understøtter tvboksen så ikke).

Meget internet traffik er tcp, surf, downloads, derfor oplever folk ikke problemer der, selv ved høje hastigheder.
Til top
The_Joshua Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Juni-2010
Sted: Danmark
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér The_Joshua Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2012 kl. 09:21
Der findes deciderede access points der håndterer tv-signal til stb uden problemer.

Prøv at googl ruckus mediaflex.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu