recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stofa Web-TV til iPad virker cool
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stofa Web-TV til iPad virker cool

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2589
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pede8000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2011 kl. 22:39
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Men det er vel kun de kanaler som er i det hjem man er i. For de kanaler jeg har i min tv pakke der hjemme er ikke de samme som dem hos mine forældre.. Så det må vel komme an på hustandens kanalpakke også?

Ja, det mener jeg også. Sådan må det være.

Altså at kanal udbudet i deres App tilpasser sig det du har betalt for.

Så det er op til 60 kanaler, men hvor mange afhænger af kanalpakken i husstanden.

/Lars
Det kan jeg bekræfte, udbuddet ændrer sig efter om man har stor eller lille pakke. Har netop skifter fra stor til basispakke og dermed forsvandt der en del kanaler. (fair nok) Smile

Men det er en cool feature !
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
0menat Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 19-December-2005
Sted: Denmark
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0menat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2011 kl. 23:42
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Alternativt kan du vel downloade EyeTV app'en, hvis du ikke har Stofa/Zaptor.
Det kræver jo så at du har EyeTV kørende på en anden maskine i huset.

kræver jo så at man har en computer der fungere som mediacenter med tv delen også.
har jeg desværre ikke
er så belastende at de har fjernet dr og tv2 fra nettv appen til iphone :(
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Point: 2589
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pede8000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2011 kl. 17:01
Oprindeligt skrevet af Bornholmeren25 Bornholmeren25 skrev:

Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Alternativt kan du vel downloade EyeTV app'en, hvis du ikke har Stofa/Zaptor.
Det kræver jo så at du har EyeTV kørende på en anden maskine i huset.

kræver jo så at man har en computer der fungere som mediacenter med tv delen også.
har jeg desværre ikke
er så belastende at de har fjernet dr og tv2 fra nettv appen til iphone :(

Går ud fra at du mener Eye-tv appen?? De er da stadig at finde på Stofa Webtv appen .
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
janpetri Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Oktober-2004
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér janpetri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2011 kl. 06:31
Kom nu i gang Yousee.............. :-)
Til top
micker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Juni-2007
Point: 356
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér micker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2012 kl. 13:32
Hvad kræves der? Vil man godt kunne se tv på ipad hvis man har stofa tv men en anden internet udbyder?
Kan man se tv udenfor hjemmet?
Panasonic TH42PX70

Denon / B&W 800 bio

PS3
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2012 kl. 13:42
Oprindeligt skrevet af micker micker skrev:

Hvad kræves der? Vil man godt kunne se tv på ipad hvis man har stofa tv men en anden internet udbyder?

Kan man se tv udenfor hjemmet?

For det fulde udbytte, skal det være Stofa bredbånd.

Men nogle af kanalerne kan ses på andre internet-forbindelser, også udenfor hjemmet:  Stofa slipper Web-TV fri

/Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
micker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Juni-2007
Point: 356
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér micker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2012 kl. 16:40
fuld udbytte?
Kan man se live tv hvis man har internet fra en anden udbyder?
Panasonic TH42PX70

Denon / B&W 800 bio

PS3
Til top
Frenjon Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-December-2004
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frenjon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2012 kl. 20:14
Hvad kræves der af båndbredde? Har nogen testet det på en iPad med 3G nu hvor det er givet frit?

Kan kvaliteten tåle at blive blæst op på en projektor eller et 40" tv?

Knytter man sine loginoplysninger på 1 device eller er det muligt at tilgå WebTV fra flere enheder?

-Jonas
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu