|
Højtaler til ipad mini |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Maj-2013 kl. 12:48 |
Hej så fik børnene købt hver deres ipad mini. På et tidspunkt vil jeg gerne give dem nogle højtalere gerne med docking muligheder. Det var egentligt meget simpelt med det gamle apple stik. Men hvad gør man så nu? Dropper man docken og anvender mini jack. Jeg ved at man kan få en converter. Men det bliver vel en lidt klodset løsning
|
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19566 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er da lige så simpelt med det nye stik. Du skal bare købe en speaker Dock med lightning connector.
Klaus |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
hellum ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 49 |
Der kommer flere og flere docks på markedet, hvor det nye lightning stik passer i. Så mit råd er at have tålmodighed og så vente til en lille fin dock melder sig...
Eller kan du jo kigge her, hvor der allerede er nogen...
|
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Tak Venter og ser hvad der kommer på markedet. De docks jeg fandt, bruger kun lightning stikket til ladning og USB synd forbindelse.
|
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |