recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solcelleoplader
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solcelleoplader

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Helsingør, Dk
Status: Offline
Point: 545
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solcelleoplader
    Sendt: 18-Juni-2013 kl. 10:44
Hej
Står og skal på sommerens festivaler og kunne derfor godt rænke mig sådan en solcelleoplader til min iPhone. Nogen der lige ved hvad man skal gå efter??
Til top
bbrauner Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Oktober-2012
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bbrauner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2013 kl. 11:07
Ville nok købe et batteri istedet. De er nemmere at få i en god kvalitet og så er det vel også problematisk at have telefonen til at ligge og oplade hele dagen? Mener at Anker Astro 3E er populær.
Til top
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2013 kl. 11:27
Havde ellers set på denne her
https://www.changers.com/en
Men den er dyr.
Så det kunne godt være man skulle se efter et ekstra batteri i stedet for.
Til top
bbrauner Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Oktober-2012
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bbrauner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2013 kl. 19:12
Tjaa. ser da heller ikke helt tosset ud. Men det består jo så også bare af et batteri og en solcelle. 

Man kan vælge forskelige størrelser. Hvis vi antager en iphone opladning tager 2000 mah så er der da til med modellen med 13000 mah til 6 fulde opladninger til under 300 kr. 

Du skal jo også huske at den bliver stjålet :D
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2013 kl. 20:48
Du kunne jo også tage en gammel Nokia med.

Den holder batteri i en uge.

Bare øv at man ikke kan prale af hvor fedt man har det på fjæsbog.Smile
Til top
Rolias Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Juli-2008
Sted: København V
Point: 473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolias Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2013 kl. 21:39
http://getvolt.dk/ kunne også være en mulighed. Det har jeg bestilt til Roskilde.
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
Til top
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2013 kl. 22:22
Har bestilt den fra Anker så håber jeg at den når at komme inden jeg tager afsted til Roskilde :) 
Tak for hjælpen alle sammen :)

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu