|
Solcelleoplader |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JayKay ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Juni-2013 kl. 10:44 |
Hej
Står og skal på sommerens festivaler og kunne derfor godt rænke mig sådan en solcelleoplader til min iPhone. Nogen der lige ved hvad man skal gå efter?? |
|
![]() |
|
bbrauner ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2012 Status: Offline Point: 81 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ville nok købe et batteri istedet. De er nemmere at få i en god kvalitet og så er det vel også problematisk at have telefonen til at ligge og oplade hele dagen? Mener at Anker Astro 3E er populær.
|
|
![]() |
|
JayKay ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
Havde ellers set på denne her
https://www.changers.com/en Men den er dyr. Så det kunne godt være man skulle se efter et ekstra batteri i stedet for. |
|
![]() |
|
bbrauner ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2012 Status: Offline Point: 81 |
Tjaa. ser da heller ikke helt tosset ud. Men det består jo så også bare af et batteri og en solcelle.
Man kan vælge forskelige størrelser. Hvis vi antager en iphone opladning tager 2000 mah så er der da til med modellen med 13000 mah til 6 fulde opladninger til under 300 kr. Du skal jo også huske at den bliver stjålet :D
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Du kunne jo også tage en gammel Nokia med.
Den holder batteri i en uge.
Bare øv at man ikke kan prale af hvor fedt man har det på fjæsbog.
![]() |
|
![]() |
|
Rolias ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: København V Status: Offline Point: 473 |
http://getvolt.dk/ kunne også være en mulighed. Det har jeg bestilt til Roskilde.
|
|
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
|
![]() |
|
Har bestilt den fra Anker så håber jeg at den når at komme inden jeg tager afsted til Roskilde :)
Tak for hjælpen alle sammen :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |