recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ipad 3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ipad 3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jimmi80 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Marts-2008
Status: Offline
Point: 723
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jimmi80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ipad 3
    Sendt: 26-Juli-2013 kl. 00:54
Har fået fixet min ipad 3 . Men nu er den begyndt, når jeg starter en app op, så ryger den tilbage til home screen som om der er en løs forbindelse... Nogen der har en ide om hvad det kan være?
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2013 kl. 02:15
Hold home-knappen og power-knappen inde til den genstarter, og se om det ikke hjælper. Ellers må du slå den til den computer og så sikkerhedskopiere den gennem iTunes. Bagefter så vælger du at nulstille den til frabrikstilstand. Nå det er gjort, så genskaber den den fra den sikkerhedskopi du lige har skabt. Hvis det stadig ikke har hjulpet, så må den nok til reparation igen..
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2013 kl. 12:48
Det han mener er nok, at home-knappen ser ud til at sidde fast, så den konstant ryger tilbage til homescreen. Dette er dog nemt at verificere:
Hvis der er en animation af at programmet lukkes ned (dvs. zoomer ud), så er det ensbetydende med, at homeknappen trykkes på. Hvis programmet bare crasher og lukker ned uden en animation, så er det noget softwaremæssigt (eller dybere hardwaremæssigt).
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu