|
Filer fra iPad til Windows pc |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6684 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Det kræver selvfølgelig at man starter iTunes programmet. Ellers bliver der ikke synkroniseret. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
||
Jep, gør mig heller ikke så meget. Er bare træt af at skulle finde iPad frem og sætte kabel i.. Luksusproblem, men alligevel i det moderne samfund. |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Du lader den jo samtidigt ;-)
|
|||
![]() |
|||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
||
Appen eZshare kan også.
Ellers hvis man feks har en synology nas så er deres photostation sublim, der er også mulighed for instant sync af kamerarullen over til nas |
|||
Mvh
René |
|||
![]() |
|||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
||
Jeg lurer på jeres forslag, og ser om jeg kan blive bedre venner med det end dropbox løsningen
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |