|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
2ben ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
![]() Sendt: 03-Maj-2010 kl. 23:01 |
||
Hej,
Findes der en maskien som har samme specifikationer som popcorn Hour C-200, men hvor tingene blot virker 100% ?? Får Popcorn snart styr på det interne netkort ?? Jeg tvivler
![]() Kommer der snart en firmware som retter på nogle af disse ting ??
Pft.
Mvh. Torben
|
|||
![]() |
|||
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
![]() |
||
Nej. Måske. Ja. (I den rækkefølge).
![]() |
|||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|||
![]() |
|||
Leviathan.jk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-April-2009 Sted: Købrnhavn Status: Offline Point: 823 |
![]() |
||
Ja(Dune 3.0), måske, ja.
|
|||
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
|
|||
![]() |
|||
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() |
||
hvad er der galt med den da. her køre alt 100% fint over networket siker på det ikke er e forkert opsætning ? Dune 3.0 bruger samme chipset som c-200 og det er der det såkalte problem med netkoret liger så af få sådan en vil ikke hjælpe skrive såkalte da det som det er nu saktens kan kalre 40gb+ blu-ray iso uden problmer
|
|||
![]() |
|||
Dylmer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Status: Offline Point: 173 |
![]() |
||
Tja c-200, men vil nu heller ikk sige det er en dans på roser og den kan somme tider gøre lidt knuder så den skal genstartes....
Har læst et sted at Dune skulle være LIDT bedre på det punkt, men til gengæld kan den vist ikke modificeres nær så meget som PCH.... Men glæder mig også til at PCH får fingeren ud, især med bedre musikafspilning + billedvisning, ellers bliver jeg vist nødt til at få gang i noget mediecenter istedet... |
|||
![]() |
|||
kfcofir ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
![]() |
||
Ville da lige slå et slag for den nye TVIX-HD M-6620N Plus
![]() |
|||
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
|
|||
![]() |
|||
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() |
||
nå ja den kan han så ikke bruge til af afspile sine iso filer med... eller er det komet en ny spiler på det market anden ind pch-c200 og dune til trodstarteren godt du fik det løst mener også det er nevnt i den store c-200 trode af man får det beeste når den er sat på 10/100 men vi må da håbe det bliver løst i en komne fimware selv er jeg dog llige glad kabel network FTW ![]() |
|||
![]() |
|||
kfcofir ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
![]() |
||
Den gamle 6600N afspiller da fint ISO filer.. her og både DVD og Bluray iso'er.. så mon ikk den nye også gør det !
![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
ja ok undskyld la mig prasutere det gik ud fra grunen til han have valgt en c-200 og overføre iso var han vile afspile iso med menuerne og ikke bare i lite udgaven eller hvad det heder ![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
![]() Men jeg må tilstå.. hvis menu'en kan starte film op og man kan vælge Audio- Subs samt extra's.. så viker det SQ for mig
![]() ![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
hehe nej jeg har det pasonlig sådan men kan ikke give en forkalrining på hvorfor vis man tænker logisk er det jo filmen tro bare det er sådan noget film samler noget af det skal være pafekt ![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |