recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 opløsning på Pio 427XD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 opløsning på Pio 427XD

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Tarkin Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
recordere.dk teamet

Oprettet: 08-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 939
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2008 kl. 10:41

Korrekt.

NB. Jeg har selv 427XD'eren og PS3 tilsluttet via HDMI. Jeg har sat den til at køre 1080p (24/72Hz) ved Blu-ray film, og 720p ved menu og PS3 spil. Det giver det bedste resultat.

Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8643
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2008 kl. 13:02
Min kører nu automatisk, og jeg mener at XMB er 1080i.
Til top
primeradk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Juni-2005
Sted: Gilleleje
Point: 324
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2008 kl. 13:34
Oprindeligt skrevet af Sandal Sandal skrev:

Oprindeligt skrevet af Sandal Sandal skrev:

Kan man se på et Pioneer 427 om det kører med 24 Hz (72 Hz) eller må man bare håbe på det, når man har indstillet PS3'eren korrekt?

Det er vel egentlig tilladt, at tænke selv

Pioneer 427, kan kun modtage 1080p @ 24, så hvis der står 1080p på skærmen, så må det naturligvis være ved 24/72 Hz.

Kan se du har en Onkyo. Kører du PS3 igennem den med HDMI? sætter du så Onkyo til at opscalere til 1080P eller PS3?

Du skriver du har pure cinema slukket? Så kan du vel ikke få 1080P eller hvordan?

\René

Redigeret af primeradk - 11-Januar-2008 kl. 13:35
Husk at længe efter glæden over en lav pris er glemt huskes ærgelsen over en dårlig kvalitet.

Til top
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-November-2006
Point: 2585
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2008 kl. 13:43

Oprindeligt skrevet af primeradk primeradk skrev:

Kan se du har en Onkyo. Kører du PS3 igennem den med HDMI? sætter du så Onkyo til at opscalere til 1080P eller PS3?

Jeg kører PS3 gennem min Onkyo med HDMI, men jeg opscalere ikke DVD, det lader jeg min skærm håndtere.

Oprindeligt skrevet af primeradk primeradk skrev:

Du skriver du har pure cinema slukket? Så kan du vel ikke få 1080P eller hvordan?

Jeg har tændt Pure Cinema, jeg har blot ikke fået opdateret min hjemmebio side, men det vil jeg straks gøre.

"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
Til top
Tarkin Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
recordere.dk teamet

Oprettet: 08-August-2006
Point: 939
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2008 kl. 13:48

Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Min kører nu automatisk, og jeg mener at XMB er 1080i.

XMB er i 720p hos mig, men det er nok fordi jeg har valgt netop den opløsning som standard for spil. Ved indstilingen automatisk vælger den højst sansynligt 1080i, fordi det anses som en højere opløsning. Men da panelets native vandrette opløsning kun er 768 pixels, opnår man ikke den store synlige forskel ved at vælge 1080i frem for 720p.

Så længe vi taler spil, vil jeg hellere have 720p end 1080i, da der som regel er meget bevægelse i spillenes billeder, og her kommer det progressive signal til sin ret. ADV burde ikke være muligt ved 1080i 60Hz spil, da det oprindelige kildemateriale jo ikke er 24p. Spillene er jo i ægte progressivt 60Hz.

Dem med 428 skærmene fra Pioneer kører selvfølgelig bare spillene i 1080p 60Hz.

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu