recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 + stofanet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 + stofanet

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Gelardi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-November-2005
Sted: Aarhus, Denmark
Status: Offline
Point: 574
Direkte link til dette indlæg Emne: PS3 + stofanet
    Sendt: 30-Juli-2007 kl. 11:15
hejsa..i den nærmste fremtid skal jeg der købes en ps3 og bruges også som music center fra PC.

Har læst lidt her på forum, men er ikke sikker på hvordan jeg skal gøre.

På nuværende tidspunkt bruger jeg en kablet stofanet til PC-en, og der er ingen trådløs kort i computeren.
der er ingen mulighed for kable, så der skal streames trådløs.

Skal jeg bare købet et kort til pc og forbinde ps3 med dette eller. skulle jeg skifte til trådløs stofa og forbinde ps3 på den måde?

Til top
MichaelA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-August-2006
Point: 901
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2007 kl. 17:58

Hejsa,

Køb en D-Link eller Linksys trådløs router med indb. switch, forbind din PC med kabel som i dag fra en af disse boxe og din kommende PS3 via den trådløse forbindelse.

På den måde kan du tilkoble flere enheder samtidigt via dit Stofanet

Michael

Til top
Gelardi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2007 kl. 20:38
dvs. kabel fra væggen til stofa modem og bagefter den trådløs tuter.
eller i stedet for stofa modem skal jeg burge den trådløse modem?

Man kan jo vælge trådløs stofa, og så forbinde pc og ps3?
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Point: 2589
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2007 kl. 21:02

Hej Gelardi!

Jeg har en D-Link 524UP Router.. Meld din router som allway on til stofa og du har tråløst netværk-- Min kører 2 konsoller  og en bærbar og en stationær..

Kabel ind til stofa modem og videre til router..! HUSK, router allways on (routerens mac-adresse)..

Virker 100% her hos mig

Mvh

Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
Gelardi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2007 kl. 09:08
Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Hej Gelardi!

Jeg har en D-Link 524UP Router.. Meld din router som allway on til stofa og du har tråløst netværk-- Min kører 2 konsoller  og en bærbar og en stationær..

Kabel ind til stofa modem og videre til router..! HUSK, router allways on (routerens mac-adresse)..

Virker 100% her hos mig

Mvh

super, tak  for hjælpen, men så skal jeg stadigvæk købe en tråsløs controller til min stationære ikke?(det er lidt logisk , men vil bare høre for at være sikker på det:-))
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Point: 2589
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2007 kl. 09:16

Hej Igen!

Yep, du køber en trådløs router (300-500 kr) og forbinder den til stofa modemet.  Derefter forbinder du din stationære pc med det sædvanlige kabel til routeren og kører wizard (cd som følger med).. Bare HUSK at det er din routers mac addresse der skal være allways on hos stofa. Mac add. står ofte på selve routeren (min gjorde) Derefter kan du se billeder og streame musik fra din pc til ps3 og xbox samt gå online med disse..! Hvis du har nogen  kan du altid skrive!!

Jeg ved at D-Link DI-524UP virker uden problemer og at den er rimeligt billig! Havde min oppe og køre på 4 minutter!!

God fornøjelse

Redigeret af Pede8000 - 31-Juli-2007 kl. 09:16
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
Gelardi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2007 kl. 20:30
takker..:-)
Til top
Gelardi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2008 kl. 15:10
Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Hej Igen!

Yep, du køber en trådløs router (300-500 kr) og forbinder den til stofa modemet.  Derefter forbinder du din stationære pc med det sædvanlige kabel til routeren og kører wizard (cd som følger med).. Bare HUSK at det er din routers mac addresse der skal være allways on hos stofa. Mac add. står ofte på selve routeren (min gjorde) Derefter kan du se billeder og streame musik fra din pc til ps3 og xbox samt gå online med disse..! Hvis du har nogen  kan du altid skrive!!

Jeg ved at D-Link DI-524UP virker uden problemer og at den er rimeligt billig! Havde min oppe og køre på 4 minutter!!

God fornøjelse

hej, hvis i stedet for en stationær jeg vælger at gøre med en bærbar(trådløs internet), er fremgangsmåden det samme?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu