|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ovesan ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() Sendt: 15-Februar-2008 kl. 17:59 |
Jeg har langt om længe taget mig sammen til at hænge min PS3 op på væggen, den stod placeret oven på min forstærker, og ja det gør jo ikke ligesom varme/blæser/stød mindre vel.... Men jeg har efter at have læst en anden tråd, indkøbt et par beslag i Silvan, købt en spray maling til at farve beslag Hænger PS3en op, men på hovedet (altså i lodret stilling selvfølgelig, ikke vandret på hovedet Havde jo ellers regnet med at en kold væg kunne være med til at holde temperaturen og dermed blæser/stød nede, men næ næ sådan gik det ikke, øv øv øv Ned i vandret stilling og, 2 sek og blæseren køre normalt "stille" igen.
|
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
![]() |
Varme stiger jo opad, så det kan være et spørgsmål om, hvordan luftgennemstrømningen er i PS3'eren, når den ikke står som den er "beregnet" til.
Hvis nu luften går direkte fra HDD'en eller CPU'en til føleren, så kan det være, at den tror, at den totale temperatur i kabinettet er højere end den reelt er... |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
slimsporet ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2007 Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Træls kunne ellers set godt ud. Har nogle billeder du kunne vise ?
|
|
![]() |
|
SJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juli-2005 Status: Offline Point: 609 |
![]() |
Hvilket niveau mener du er "MAX"? Redigeret af SJ - 16-Februar-2008 kl. 01:22 |
|
![]() |
|
ovesan ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Jo har lige nappet et billede, men det driller lige, kan ikke rigtigt uploade ?? Men MAX larm er ligesom totalt ikke i orden, når man tager den ned og stiller i vandret, køre den ned i normalt tempo igen. |
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
har du husket at billedet ikke må fylde mere end 250kb? jeg vil også gerne se det :-)
|
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |