recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 email
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 email

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nkaj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 51
Direkte link til dette indlæg Emne: PS3 email
    Sendt: 16-Februar-2008 kl. 16:09

Hej allesammen

Jeg har lige købt en Playstation 3, og jeg har lige et spørgsmål angående den.

2. Når man har indtastet sin PS3 account, såman kan gå på nettet dén, får man så ikke en mail fra dem sendt til sin computer?

Jeg synes nemlig jeg læste et eller andet med at de ville sende en mail til én når man var færdig.

Fik I en mail dengang I lavede jeres PS3 account?

På forhånd tak for hjælpen

Redigeret af Nkaj - 16-Februar-2008 kl. 18:06
Til top
Miths Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2008
Point: 413
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2008 kl. 18:20
Jeg tjekkede lige min inbox, og jo, jeg modtog en email med titlen "Welcome to PLAYSTATION(R)Network".

Har du tjekket din spam folder - bare i tilfælde af at mailen skulle være endt der?
Til top
Nkaj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Januar-2008
Sted: Denmark
Point: 51
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2008 kl. 22:59

Jeg kom til at skrive min mail forkert første gang, så den har sendt en mail. MEN jeg har rettet mailen til det rigtige nu.

Selvom den har sendt et mail en gang (Til den forkerte adresse jeg skrev) vil den så sende endnu en mail afsted? (Til min rigitge mailadresse

Til top
Miths Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2008
Point: 413
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2008 kl. 02:24
Øhhh... godt spørgsmål .
Jeg formoder at hvis ikke du har modtaget den inden for højst et par timer (og oftere taler vi vel nærmest om minutter eller sekunder når det drejer sig om automatiserede emails), så dukker den nok ikke op.

Hvis du har styr på hvad dit login ID er (din emailaddrese - omend der måske kan være opstået noget rod her hvis du har ændret den?), er det nu heller ikke fordi der står særligt meget i den mail, udover en bekræftelse af dine personlige data (navn, addresse, login ID, online ID/screenname), samt nogle få links til den europæiske Playstation site - Terms of Service, FAQ etc.

Hvis du er helt i tvivl kan du selvfølgelig altid spørge på det officielle Playstation forum - http://community.eu.playstation.com/
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu