|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() Sendt: 16-Februar-2008 kl. 17:16 |
Hejsa, i tilfælde af at nogen sidder derude og tænker "bare jeg dog havde et ordentligt tastatur til min PS3" well... hold op med at lede, og gå ned i humac, eller din lokale radio-forhandler, og køb apples bluetooth tastatur... det er afsindigt lækkert og fylder nærmest ingenting... utroligt lækre taster... og koster kun 599,- ret billigt for et bluetooth tastatur syns jeg...
jeg har købt det primært for at have muligheden for a skrive beskeder, og for hurtigere at kunne taste internet adresser ind... nu fandt jeg imidlertid lige en anden anvendelse... denne post er skrevet på ps3 med apple bluetooth wireless keyboard... har ikke min controller i nærheden, kun min fjernbetjening og tastaturet... og jeg må sige det ser ud til at virke RET godt... havde ikke lige skænket det en tanke at ps3 kunne bruge recordere.dk men det ser ud til at det går ganske udemærket... så hvis nogen sidder og mangler tastatur, får dette altså lige thumbs up! |
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
|
Miths ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2008 Status: Offline Point: 413 |
![]() |
Jeg købte et Logitech PS3 tastatur (i sort, det var også en lidt billigere grå model i en mindre kasse, omend jeg ikke er sikker på hvad forskellen egentlig er) med indbygget touchpad.
Det var dog mest fordi jeg ikke lige har et bord stående ved siden af min lænestol hvor jeg kan bruge en mus, så sidstnævnte syntes at være en god ide at have indbygget i tastaturet (og det virker da, omend jeg naturligvis - som med min laptop - til enhver tid ville vælge mus i stedet for touchpad hvis jeg havde muligheden). Det er også dejligt at PS3 controller-tasterne er indbygget i tastaturet - omend Logitech af uransageligt årsager har udeladt Start-tasten, så man alligevel skal have fat i controlleren/remoten hver gang man vil indtaste en web-addresse direkte i PS3 browseren. Redigeret af Miths - 16-Februar-2008 kl. 18:16 |
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
har du prøvet funktionstasterne? f4 virker fint hos mig til at få chancen for at taste en ny url... f3 giver mig bogmærker... og f1 giver menuen i siden...
det eneste jeg savner lidt... er at jeg ikke har et touch pad, men kan klare det meste fra tastaturet... så savnet er ikke så slemt :-) iøvrigt giver "moesgaard" samme funktionalitet som PS knappen... (samme som windows tasten går jeg ud fra) |
|
|
![]() |
|
torbenhl ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Status: Offline Point: 27 |
![]() |
Jeg har bestilt et
![]() ![]() Og en MX Air! |
|
![]() |
|
![]() |
jeg overvejede det også selv... men er det ikke sindssygt dyrt?
hvorfor køber du en mus? der er da touchpad i tastaturet... eller en MLG (muse lignende genstand ![]() |
|
|
![]() |
|
torbenhl ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Status: Offline Point: 27 |
![]() |
Hvis det var henvendt til mig, er musen til brug på PC (mediacenter), tastaturet er mere til PS3 ![]() |
|
![]() |
|
Thyboen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
![]() |
Torbenhl - ... håber du vil smide en lille anmeldelse af tastaturet, når du får det? ![]() |
|
![]() |
|
tinker ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Marts-2007 Status: Offline Point: 47 |
![]() |
R3 knappen til browser-zoom mangler også. Kraftigt... Jeg synes det er hæmmende at browse, - udelukkende med Logitech tastaturet. Plastickvaliteten på Logitech tastaturet imponerer mig nu ikke særligt. Tastaturet gør sig langt bedst som visuel gadget-ting frem for et godt stykke grej. Jeg fortryder dog ikke købet. (byttede mig til det for en stak gl. xbox spil i en "ebgames".) /tinker |
|
![]() |
|
tinker ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Marts-2007 Status: Offline Point: 47 |
![]() |
Bare brug højre-musetast knappen nederst til venstre på tastaturet eller samme under track-pad. Så kan du lave direkte URL indtastning. /tinker |
|
![]() |
|
![]() |
jeg har r3 på min IR fjernbetjening til ps3, og den har jeg alligevel lige i nærheden når jeg sidder med tastaturet... jeg har som regel lige skiftet over til ps3'ens av kanal, og så kan jeg hurtigt skifte... hvordan sys du størrelsen er?
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |